|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Vi er som kjent på flyttefot, og trenger i den anledning nye hvitevarer. Jeg har funnet en superduper vaskemaskin og tørketrommel (fra Bosch) som ser ut til å ha alt vi kan begjære av funksjoner og kapasitet. MEN! De er svarte. De skal stå på badet. Badet er nytt og fint, med hvite vegger og beigeaktig gulv. Det er dusjhjørne med glassvegger og høyglanset hvit innredning. Badet er lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Tja. På et lite bad så kommer vel en svart søyle til å virke veldig ruvende. Men tøffe var de.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Hvis dere bytter til svarte håndklær, svart badematte etc., så kan det bli stilig. Ellers ville jeg nok sett meg om etter andre tilbud. Husk at det er lov å prute når man kjøper flere hvitevarer.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Sjekk forresten Nytt eller Brukt i Sørkedalsveien, eller utsalget til BSH på Helsfyr. De selger ut diverse b-modeller til mye lavere pris, uten at det trenger å være noe galt med hvitevarene.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg ville ha kjøpt noe annet. De kommer til å bli utrolig dominerende på badet.
![]() |
#8 |
søt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg hadde ikke klart å hatt svarte nei!
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?De var utrolig stilige. Vil ha! |
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?
Denne setningen gjør at jeg tror svart oppå hverandre blir over the top. men ved siden av hverandre? Kjør på!
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Og de var stilige.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Lekkert! Jeg skal ha svarte hvitevarer på vaskerommet neste gang. På kjøkkenet er hvitevarene svarte, jeg er så lei hvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg har svart vaskemaskin og |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
godt brukt
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Noen venner av oss har valgt dette, og jeg tror de angrer litt. Ble ikke så lekkert egentlig. Selv med nytt bad og det hele. De virker større som svarte synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Hvor mye tid tilbringer man på et bad? Det er jo ikke noe oppholdsrom. De er knalltøffe disse sorte maskinene, jeg tror jeg ville gått for dem.
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Hva i alle dager er dette her? FP pleier da ikke å være så delt? Det går jo ikke an å ta en beslutning basert på disse svarene, dere er jo ikke synkroniserte i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
godt brukt
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?La mannen velge, som min venninne gjorte. Det ble svart, hun synes det ble litt voldsomt, men som hun sa: "da fikk jeg bestemme noe annet som jeg syntes var viktigere for meg". :smart: |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Nå trenger jeg litt hjelp. Svart vaskemaskin på badet?Jeg syns de er stilige, men så har jeg nå nettopp kjøpt kjøleskap, fryseskap og oppvaskmaskin i sort.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|