Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ringer nå? (etter annonse på Finn)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-08, 23:49   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Ringer nå? (etter annonse på Finn)

Har hatt noen ting på finn.no jeg skulle gi bort, og det gikk kjapt å bli kvitt de. bla en trehjulssykkel. Nå nettopp (2340!) ringte en for å spørre om vi hadde gitt bort trehjulssykkelen... Ikke bare synes jeg det er uforskammet sent, men så presterer han å si at det var det dummeste jeg hadde gjort! De hadde lett etter en slik trehjulssykkel i 5-6 mnd (skjønner ikke at den var så spesiell, kjøpte den brukt for 200 kr for 8-9 år siden...) og hørtes nesten sint ut på meg. Er det bare jeg som reagerer? Ringte fra skjult nummer, men jeg "må" svare på slike samtaler, siden det står skjult nummer når gubben ringer fra Ecuador (og det er 6-7 timer tidsforskjell derfra, så han ringer ofte ganske sent).
Jeg synes det er helt greit å få tekstmeldinger til alle døgnets tider (ligger ikke med mobilen ved senga), men å ringe en ukjent på den tida?...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.