|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvor er nærmeste akebakke med snø?Vi sitter her og ser ut over Lysakerfjorden, og hadde det ikke vært for at jeg visste at det er minus syv ute, ville jeg tro det var oktober. Ok, minus litt rim og da...
![]() |
#2 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Ja, det er snø i marka. På Greverud er det både akebakke og skiløyper.
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Jeg har sett på skiforeningen, og der ser jeg jo at det er snø, men korketrekkeren er stengt, så jeg tenker at vi må langt inn i skauen utenfor bilvei for å komme oss til nok snø til aking, eller?
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?
Gå på gule sider og søk på Oppegård golfklubb. Det er kunstsnø på golfbanen. Men en golfbane blir aldri korketrekkeren, da.
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Østre Greverud idretsspark tror jeg det heter der, eller noe sånt...
![]() |
#6 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Men korketrekkeren er da livsfarlig, og spesielt for små barn?
![]() |
#7 |
♡
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Jeg brukte bare korken som en snømarkør.
![]() |
#9 |
♡
|
![]() Sv: Hvor er nærmeste akebakke med snø?Ut skal vi, men jeg gidder ikke stappe bilen full av negative, trassemannfolk i alle aldre. Da får vi heller finne på noe her i dag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|