|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
passer i nissedrakt
|
![]() Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...Neste lørdag skal jeg lage et lite og superlettvint tapasbord til sambos bursdag. Vi blir seks voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..En ting som er lett å lage selv og som er supergodt er vestlandslefser som du fukter og smører med smørost, gjerne en naturell, og spekeskinke. Kanskj eogså litt krydder og purre eller vårløk.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..Manchego-ost og serranoskinke.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..Kylling surret i Strandafilet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..
Kjempegodt, superenkelt og en selvsagt del av et tapasbord, etter min mening.
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Kjempegodt med litt ruccolasalat inni også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...I går lagde jeg noe veldig godt og velding enkelt.
![]() |
#10 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...Har litt lite cash om dagen, så siden jeg er eneste som liker manchego av de som kommer, utgår det... men tenkte på lefseruller, enten med spekeskinke eller røkelaks. Det er absolutt nam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...Ja, kyllingvinger kan jeg jo ha.. det er lettvint og smaker godt til det andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...tomatsaus til kjøttbollene er godt, eller hvorfor ikke rett og slett et glass tacosaus? Det synes jeg er godt, ikke akkurat spansk, men godt og utrolig lettvint.
![]() |
#14 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...Server yoghurt naturell og sweet chili til kjøttbollene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..Pestomarinerte potetbåter. Bland masse potetbåter med et glass pesto, og stek i langpanne i ovnen til de er gyldne og møre. |
![]() |
![]() |
#16 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord... trenger tips..Tusen takk for alle tips. Skal dele med sambo og høre hva han ønsker seg. Tar forøvrig gjerne imot flere, om jeg ikke burker de nå er de garantert gode å ha til senere!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lite og superlettvint tapasbord ... trenger tips ...Tortillalefser fyllt med Castello-ost og Ruccola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
JEg har bare skåret osten i tynne skiver. Det er hard ost, så den kan skjæres med kniv.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|