|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Vi er på "hei" faktisk. :skryter: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Søren, jeg glemte helt av det.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Det går i reprise på nrk2 tirsdag kl 22.20. Episoden som er sendt ligger også på nett: http://www.nrk.no/programmer/sider/hjerte_til_hjerte/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Hva gjorde henne grusom og uspiselig?
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?
Ut fra forhåndsomtalen tror jeg det var nettopp det som var meningen. At hun skulle være grusom og uspiselig.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?
Ja, det var det. Hun var gjennomført usympatisk, dustete, selvsentrert og frekk hele tiden. Utrolig igrunnen at Linn Skåber velger å bruke sitt eget navn på denne rollefiguren, men det gjør det jo nesten enda litt morsommere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Hm. Jeg tenkte kanskje at hun var i det portrettprogrammet, "Norsk humor" eller hva det heter, i går kveld. Men det er tydeligvis et eller annet jeg har gått glipp av her.
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Takk for link, Maximillia! Jeg skal se på det neste gang, ja.
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Noen som så Linn Skåber i kveld?Veldig kontoret-inspirert og utrolig morsomt! Jeg syntes hun var helt super, og sangscenen med Gøril Mauseth var beyond! (Har faktisk sett noe lignende, en gang, og det var veldig veldig pinlig å være vitne til). Jeg synes hun er dødstøff som bruker sitt eget navn. Heia Linn!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|