|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smaksprøver i matbutikkenNå og da ser man disse små, provisoriske diskene i matbutikkene, der det deles ut smaksprøver av ymse produkter. Pleier dere å smake? Og føler dere et visst kjøpepress etter at smaksprøven er fortært? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenJeg bruker ikke å smake på de smaksprøvene jeg.
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenHvis det er noe nytt som ser og lukter fristende, smaker jeg.
![]() |
#4 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikken
Jeg svinser forbi! Jeg kan til og med finne på å gå to ganger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenFør smakte jeg alltid - dersom det så fristende ut. Var det godt kjøpte jeg, var det ikke godt kjøpte jeg ikke. Jeg tror jeg både ble stående og svinset - litt avhengig av hva det var jeg smakte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenJeg smaker mer enn gjerne når det ser fristende ut!
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg ville kanskje ikke har ordlagt meg slik, men det er vel egentlig det jeg mener.
![]() |
#9 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenDet hender jeg smaker, og det hender jeg takker nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenJeg smaker hvis det ser godt ut, eller jeg er sulten. Føler et mildt kjøpepress, men som oftest kjøper jeg ikke produktet
![]() |
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenJeg smaker hemningsløst og føler null forpliktelse til å kjøpe. Jeg stikker også gladelig av fra salgstalen. Jeg elsker smaksprøver!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aktiv
![]() |
Samme folka som smaker på druene også sikkert.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenVi smaker og ungene er storfornøyde med å få tygge på noe . Men vi kjøper det meget sjelden der og da. |
![]() |
![]() |
#19 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenSmaker hvis det ser fristende ut, og lar barna smake om de har lyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Smaksprøver i matbutikkenJeg liker også å få smaksprøver, sørger for å få med én til Lillegutt også, og svinser videre. Har aldri følt at jeg "måtte" hverken snakke med demonstrantisen eller kjøpe noe - og de som står og deler ut vet da uansett ikke hva jeg ender opp med å kjøpe.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|