Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Målebeger i plast

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 18:28   #1
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Målebeger i plast

Hvor får jeg kjøpt målebeger i plast (vil ha gjennomsiktig) som tåler kokende vann?

Gammel 07-02-09, 18:43   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Målebeger i plast

Jeg har et fra OXO, som jeg er veldig fornøyd med. Skal finne et bilde.

Det tåler oppvaskmaskin, og du kan se målenhetene både fra siden, og oppi selve begeret.

Sist redigert av Pamina : 07-02-09 kl 18:51.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 18:50   #3
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har et fra tupperware som jeg liker veldig godt.

Gammel 07-02-09, 19:55   #4
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det så fint ut, Pamina. Hvor får man kjøpt slike? Det tåler at man heller kokende vann rett fra vannkokeren oppi?

Fara: Har du bilde av det fra Tupperware?

Gammel 07-02-09, 20:16   #5
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt mine på nille av alle steder. Tykk god plast som tåler kokende vann. Farge er lysbrun, men gjennomsiktig. Pris 20 kr for den lille og 40 kr for den store (ca). Hatt de i over ett år nå og er veldg fornøyd.

Gammel 07-02-09, 20:29   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Her er tupperware sin:

Jeg ønsker meg den. Fine med den er at om nr slites av på siden så får du ny.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:54   #7
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

De tåler kokende vann fra vannkokeren, og de glir ikke i hånda når man bruker dem.

Mener jeg har sett dem på traktøren, glasmagasinet og jernia, i alle fall.

Gammel 07-02-09, 21:20   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Takk for svar. Da vet jeg hvor jeg skal lete.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.