|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Liseberg for 4-åringerEr det noe gøy for en 4-åring på Liseberg? Dere som har vært der - vil dere anbefale det?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerJeg var der med min 6 åring i høstferien. Han er en PYSETE fyr men hadde stor glede av det som var av ting i avdelingen for de minste. Jeg synes Liseberg er kult og man må for all del ta med Universeum som er rett utenfor. Der er det MASSE for en 4 åring! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerStoresøster elsket det som 2,5-åring og som 4-åring. Når hun var fire var det ikke så mange karuseller som var åpne, men hun elsker kaninene så de er verdt besøket alene for hennes del.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerPoden hadde det rimelig festlig som 2,5 åring i hvert fall.
![]() |
#6 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerVi var der da mellomsøster var tre og et halvt, og hun hadde stor glede av det.
![]() |
![]() |
#7 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerJa det tror jeg absolutt, har vel en ca 50 besøk på Liseberg bak meg
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerGlitterbarnet var der rett før han fyllte tre, og rett før han fyllte fire - han har hatt stor glede av det begge gangene. Liseberg er mye bedre lagt opp for de mindre barna enn f. eks. Tivoli. De fleste aktivitetene for de små er samlet på noenlunde samme sted, og det er massevis de kan kjøre når de er fire. Det meste går etter høyde, han er ganske lang, er han ikke? Glitterbarnet kunne kjøre en av de større berg og dalbanene når han var tre, men vi valgte å vente med akkurat den.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerOm jeg vil anbefale Liseberg er en annen sak. Mannen min og eldstegutten min vil anbefale det. Der er de veldig enige. Jeg liker ikke tivoli og synes Liseberg var et ganske stressende og styrete sted hvor vi måtte stå i køer stadig vekk (ikke lange køer heldigvis). Jeg foretrekker rolige parker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Står på egne ben
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerJeg elsker Liseberg sammen med ungene, og vi har vært der hvert år de siste årene. Bare ungen er over 90cm høy så er det masse og gjøre. Lillebror var 1cm for kort i fjor, og da var det ikke noe moro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerDet kommer vel an på typen. Jeg er 35 år og Liseberg eller andre fornøyelsesparker er ingenting for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Etylbarbital
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerPrototypen er lang, men han er ikke så tøff i trynet. I hvert fall ikke mer enn en gang. Han tålte tømmerrenna, men han ville ikke gjenta bedriften. Andre mer rolige ting elsker han.
![]() |
#14 |
Duracell
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerNår det gjelder hoteller har jeg diverse å anbefale.. send meg gjerne en pm hvis du trenger litt mere info.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringer
Det er masse for de som ikke er så tøffe i trynet. Ulike båtgreier, dyrekarusell, kaninteater, små karuseller osv.
Jeg kan anbefale Scandic Opalen. Vi har alltid fått gode dealer når vi har bodd der, det er nærme Liseberg og bare en kort gåtur fra sentrum. De har en utrolig god frokostbuffet, med masse økogreier, masse for folk med allergier, deilig frukt, godt utvalg kaffe og te, og mye godt for de små som ikke bare er sukkerbomber også. Barn bor gratis, og Glitterbarnet har alltid fått fargestifter og tegneark når vi har vært der. Det er veldig barnevennlig, uten å bli helt teit for voksne.
Sist redigert av Tallulah : 29-06-09 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Off the map.
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringer
samme for meg også, men jeg kan rapportere at jenta mi storkoste seg som 3,5-åring. Masse å være med på - men den aller aller største favoritten var den tømmerstokksaken som hun kjørte sammen med en voksen.
![]() |
#18 |
Off the map.
|
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerVi bodde rett over gata, men jeg har selvsagt glemt hva det het. Men det var et veldig høyt hotel. Hadde kanskje til og med noe med towers i navnet?? Tror det var det aller nærmeste hotellet.
![]() |
#19 |
Duracell
![]() Sv: Liseberg for 4-åringerHar også bodd på Gothia towers, men jeg synes personlig ikke det var noe barnevennlig hotell. Vi liker oss godt på Scandic Europa som ligger i kjøpesenteret Nordstan.Har også bodd på erverdige Park Aveny, ett engang luksushotell, ikke barnevennlig og jeg tror ikke det er så lukseriøst lenger. Vi har også bodd mye på hoteller litt på utsiden av byen, bla Winn og Backadal som ligger rett før Tingstadtunnellen, har også bodd på Scandic Mølndal, helt greit det også. Vi skal bo på SAS nå i sommer, blir spennende å se hvordan det er ..
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|