|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETGrr! Vi hadde PVR-boks fra GET der vi bodde før, og den var fantastisk! Serieopptak, man kunne spole en halvtime tilbake uten å ha tatt opp det man så på, hendig kontroll, fin og oversiktelig meny og ja, alt var flott.
![]() |
#2 |
I endring
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETJa det er tragisk men det virker sånn noenlunde. Det som er mest tragisk er jo vist du trykker på www knappen på fjernkontrollen, vist man liksom skal kunne surfe på nett på tven så må man iallefall ha god tid.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETAltibox ja, det er det som står på menyen. Jeg er ganske fersk på dette her enda, så jeg kommer nok inn i det. Men jeg er veldig, veldig skuffet til nå hvertfall. Elendige greier! Men selvsagt bedre enn ingenting. *kan jo ikke leve uten PVR*
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETGi tilbakemelding når du får tilsendt spørreskjema via mailen. Jeg har gitt beskjed at jeg syntes boksen mangler ett og annet selv om jeg ikke har prøvd GET boksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETJeg flyttet fra Getboksen min til IPTV fra Nextgentel. Og selv om kvaliteten er bra osv HAR DE IKKE PVR enda!!!
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETVi har også altibox. Fjernkontrollen liker jeg kjempegodt i og med at den kan programmeres til å brukes på alt. Vi har forsterker, TV og boks på fjernkontrollen - noe jeg synes er kjempegreit.
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETJa, den er dårlig. Men jeg ville ikke vært den foruten likevel.
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETNei er du gal, jeg ville ikke vært den foruten jeg heller. Jeg levde uten PVR i over to måneder og holdt på å gå fra vettet.
![]() |
#10 |
Javel
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETVi har Lyse på telefoni/bredbånd og strøm, men beholder GET på tv. Gir ikke fra meg den dekoderen før Lyse kan gi noe tilsvarende.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETDet ville jeg også, men da fikk vi ikke det supre nett-tilbudet, og mannen skulle på død og liv ha det og vant gjennom, rett og sett fordi jeg ikke visste hvor ELENDIG denne boksen var. Men vi skal diskutere det litt videre. Der vi bodde før var GET innlagt i borettslaget så det ble billigere for oss da.
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETEr det sant? Vi har altibox, men har ikke PVR. Etter å ha vært på besøk hos foreldrene mine har jeg fått dilla, og skulle bestille PVR nå. Men de hadde GET sin. Kommer jeg til å bli skikkelig skuffet da? Man kan ikke få PVR fra andre når man har altibox tv og internett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETHar du vært borti GET sin er det som å komme til helvete når man bytter over til noe annet, jeg lover deg. Men har man ikke vært borti PVR før og Altibox sin er det første man prøver, blir man nok ikke like skuffet. Selv om boksen ER elendig.
![]() |
#15 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETJa, mannen min mener hvertfall at vi kan ha internett og tlf fra Lyse, og samtidig ha GET-boks. Men jeg må vente i ett år. :skrik:
![]() |
#17 |
Smugleser
|
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GET
Du må nok ha tilgang til GET kabelTV for å bruke deres boks; mao et antenneuttak koplet til Gets nett. I tillegg til evt fiber fra andre leverandører. Get leverer også internett og tlf over samme kabel.
![]() |
#18 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyse sin PVR er jo ræva, savner GETEnig med deg i at den er dårlig, men nå har det iallefall kommet en bra ting på den. Det går an å legge inn opptak fra nett. Veldig kjekt når man er serieavhengig og ikke er hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|