Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

I disse hyttetider: Fargevalg til hytta

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-09, 10:28   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I disse hyttetider: Fargevalg til hytta

Ja, her har dere den ene stua på hytta vår.

Som hytter flest har den jo både lekre møbler og den lekre bondeblå fargen. (ja, og rødmjelde, ikke minst) - Kjøkkeninnredningen (anno 1970 sikkert) er malt hvit - Det er åpen løsning mellom dette rommet og kjøkkenet. Kun en "hyllevegg" som skiller.

Greia er at mannen ikke vil ha alt hvitt. Jeg gruer meg til å male tak. Det er ikke så gulnet som det ser ut altså, det er faktisk malt slikt.

Sofaen skal byttes ut med lenestoler som jeg skal trekke om. Trekket blir enten "kaffefarget" eller rødt.

Det er malt rosemaling på dørene. Malinga er fin, men "rammen" rundt er denne akk så trøstesløse rødfargen. Det skal jeg male sort - trur eg.

Kan det f.eks funke med Mørke brune bjelker(metropol), hvite vinduskarmer og f.eks "skandinavisk lys" på veggene?

http://www.fargerike.no/admin/upload...Y_NOW_2009.pdf
(side 3: "lun eleganse" )

Gardinene er forøvrig skiftet ut med noen lyse gardiner med hvite, sorte og gråbrune detaljer. (Stoffogstil er så treg at jeg kan ikke vise frem)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.