Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oh happy day!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 13:51   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Stort smil

Oh happy day!

I går sveipet jeg innom en butikk på vei hjem fra jobb og fant en penkjole jeg fikk lyst til å prøve som var på halv pris.
Prøvde først i str. 40 men den var for stor. Fant en i 38 som jeg tok på og gikk utenfor prøverommet for å se ordentlig i speilet. Den satt rett og slett ikke pent, den var for stor den og!

Kan dere tenke dere hvordan den følelsen er for ei som har vært kraftig overvektig de siste årene og endelig har klart å kvitte seg med 34 kg overvekt?

Damen som jobbet i butikken kom bort og spurte hvordan det gikk, og jeg svarte at jeg ikke syns den satt helt pent.
Hun var enig og svarte at den var litt i største laget, og for første gang på det jeg kan huske trengte jeg ikke hviske beskjemmet når hun spurte hvilken størrelse det var.
For denne gangen var det en str. 38 som var for STOR, ikke en str. 46 som var for LITEN.

Og så velger jeg å ikke fokusere på det faktum at kjolen unektelig må ha vært litt stor i størrelsen siden jeg på ingen måte er en str. 36 enda.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.