|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Unger og politikkJeg ser flere skriver at de ikke ønsker å påvirke ungene sine politisk i noen retning. Hvorfor det egentlig?
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Unger og politikkJeg vil bli trist om jeg ender opp med å oppdra en religiøs FrP-velger e.l., og ser ingen grunn til å legge skjul på det i oppdragelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Unger og politikkJeg er definitivt ikke opptatt av å være nøytral i min oppdragelse av ungene i så måte. Hva de velger får bli opp til dem, men mitt klare syn og mine (naturligvis) velbegrunnede meninger får de helt klart servert. |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Unger og politikkJeg syns det er fint å forklare om politikk, valg, demokrati og vårt politiske system til Vesla. Jeg er dog litt restriktiv med å påvirke i partiretning når hun er så ung som nå. Jeg syns hun fortjener litt større kunnskap om hvordan samfunnet fungerer før jeg kan forvente at hun forstår litt hva det dreier seg om. Verdier er noe annet. Det overfører jeg uten å tenke meg om. Det samme med livssyn.
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Unger og politikk
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Unger og politikkDet avhenger vel litt av alder og. Hannah er 4 år og jeg har ikke hatt noen politiske diskusjoner med henne. Vi har prata litt om ting som kan ha med verdier og slike ting å gjøre, men ikke noe annet.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|