|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Vær forberedt på kø! (Oslo)Link fra Aftenposten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Kjenner jeg er veldig fornøyd med at jeg har lite å gjøre på de trakter akkurat nå.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Jeg hadde nøyaktig samme reaksjon, aC. "Huff, det blir dumt for dem. Nei! Nei! Nei! Ikke kom til ring 3! Det er opptatt! Fullt!"
![]() |
#6 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Scarlett: Det ER jo fullt. Søren heller, kunne ikke de gjort dette om våren heller? Min mann og ørten andre kjører scooter til jobb unntatt når det er frost; nå er det biltid. For ikke å snakke om alle som sykler til jobb til vanlig - men ikke om vinteren.
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Mannen min kjører tur/retur Bærum vest – Alnabru hver dag, så han var ikke spesielt hæppi, nei. Det var visstnok kø i dag til og med, på en søndag!
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Ja, det blir pyton å kjøre bil en laaang periode nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Jammen godt at vi skal ut av byen mot hytten på fredager fremover i overskuelig fremtid!
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)
Vi kjørte av ved trafikkmaskinen og tok sentrum i stedet i går, lørdag, Divine. Det kommer til å bli hell on earth.
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Men...oppfordre til kollektivt er jo greit, det. Men da kunne det jo vært greit med nok vogner |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Ja, det bør nok bli nagler. Dårlig kroppslukt holder i hvert fall ikke til å holde folk unna. : overlevd 40 minutter med nesa trøkt oppi illeluktende mann sist fredag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Hva med de som må ha bil, som ikke rekker begge veier uten. Hjelp, men jeg har grudd meg til dette så lenge nå at jeg er inne i en fornektelsesperiode. Sannheten går vel opp når jeg står bom i festningstunnellen. men da har jeg jo alltids ring 3. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)
You might be in for a slight surprise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)@AC: Jeg har rotet meg bort i der før, trodde jeg skulle være smart en fredags ettermiddag mot Ryen. Jeg fikk god tid til å studere Økerntraktene for å si det slik, og da var ikke klokken 15 engang. Huttetu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Det eneste morsomme med dette er å fortelle det til de som ikke vet det enda. Jeg har ødelagt hele lunsjer med denne infoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vær forberedt på kø! (Oslo)Der er ingen måter å være smart på hovedfartsårene i Oslo fredag etter 1400.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|