|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sex og singellivEtter en diskusjon med en kompis i kveld føler jeg at det er på tide å sjekke hva den jevne FP'er mener om disse temaene:
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sex og singelliv1: Jeg tror det er vanlig å ha litt forskjellige sexpartnere, og at man utelater å introdusere de for barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Sex og singelliv1. Jeg tror det er vanlig å ha litt forskjellige sexpartnere.
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sex og singellivDet var litt komplisert det der - tror og vet fryktelig lite om emnet. Men |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sex og singelliv
Men funker det sånn? Eller mener vi bare at det bør være sånn?
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Sex og singelliv1) Jeg tror det er vanlig å ha en eller flere sex-partnere, ja. Det er erfaringen jeg har fra single venner og venninner, og jeg hadde også selv villet ha et sexliv selv om jeg er singel, og uten å måtte forplikte meg. :tøs:
![]() |
#8 |
Halloen!
![]() Sv: Sex og singellivKan svare på 3 da. : prøver å bidra litt: For meg er det helt det samme om det er Tom eller Trine som får seg noe. Dessverre tror jeg ikke alle tenker det samme, og det er jo synd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, jeg tror også, og håper, de fleste lar vær å presentere tilfeldige sexpartnere til barna, men jeg lurer på om menn og kvinner har forskjellig syn på det å presentere en av det motsatte kjønn for barnet sitt. Jeg har mange kompiser. Dette vet Poden. Likevel syns jeg det skulle vært veldig vanskelig å presentere en ny kompis, som muligens kunne vurderes som ny framtidig partner.
![]() |
#10 |
|
Næsj, si det? Jeg synes i hvert fall det ikke er noen forskjell om det er en mann eller kvinne som har mange partnere, men om det er gjengs oppfatning aner jeg ikke.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sex og singellivEn type jeg snakket med fortalte at den beste puledagen er onsdagen. Fordi da er det en del desperate mødre på byn.
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Sex og singellivDet der med menn og kvinner som har mange sexpartnere syns jeg er litt interessant. For i teorien begynner de fleste nå å komme dit at det er ikke noen forskjell på damer og menn på det området. (Det er like smakløst eller kult om det er Tom eller Trine som flagger helgas fangst). Men samtidig så syns jeg det skinner igjennom at den gamle holdningen om horer og helter ikke er helt død likevel. Folk har noen kommentarer og karakteristiker av Tom og Trine som viser at de ikke er helt likestilte likevel.
![]() |
#13 |
Halloen!
![]() Sv: Sex og singellivSitron: Hvorfor onsdag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, det understreker på en underlig måte poenget mitt.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
Annenhver helg og en dag i uken. Den dagen er som oftest onsdag.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
Hva er Nei'et ditt på nr 1?
![]() |
#17 |
Halloen!
![]() Sv: Sex og singellivSitron: A -ha! (Kirsebær kom lynraskt "i veien." ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
Takker
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
For min del er det ikke aktuelt med noe mer. Så om jeg ikke hadde satset på Mr. Right Now, så kunne jeg levd uten. Det blir litt kjedelig i lengden.
![]() |
#20 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg er enig. Javnt over blant den single delen av den norske befolkning tror jeg ikke det er vanlig med mange sexpartnere. Jeg har strengt tatt ikke så mange formeninger om det øvrige du spør om, men tror kanksje "menn er helter og kvinner er horer" er litt avlegs. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|