Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er det på tide å bekymre seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 06:47   #1
Bergenseren
Nybegynner

Bergenseren sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
Bergenseren har et hav av muligheter foran seg
Standard

Når er det på tide å bekymre seg?

Jeg har rotet rundt i FP nå i noen dager, fordi jeg ila den siste uken har tatt 3 positive graviditetstester. Den siste var en med ukeindikator som kunne fortelle meg at jeg var 2-3 uker på vei. Kanskje ikke så mye, men for oss som har ønsket dette ble det jo juleaften.
-Selv om vi er og har vært klar over at ingenting er sikkert før man har vært hos lege. Ringte til legen min i går, han sa vi ikke trengte å komme til han for å få det bekreftet, men satte meg opp på time i midten av april. -Er ikke det litt lenge å gå rundt å vente?

Våknet i dag og tror kanskje at jeg har hatt abort. Unskyld for at jeg forklarer det slik jeg nå gjør; men det minnet om tjukk utflod, men små elementer av blod. Pupene mine er fremdeles hovne og de små ubehagelighetene jeg har hatt i nedre del av magen (milde mensensmerter??) er der fremdeles (de har vært der i de siste to-tre ukene).

Nå tenker jeg jo i allefall at det er lenge å vente med å gå til legen før i april, for nå vet jeg jo ikke noen ting og man kan ikke ta en hjemmetest etter en abort uten at dette vil slå ut på testen etter en abort (slik jeg har skjønt det).

Kalles det foresten abot når det er så tidlig i svangerskapet??

Hjelp?

Bergenseren er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
abort

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.