|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Hva skal du lese i sommer?Jeg har planer om Min kamp 5 og siste til John Irving. Ellers er jeg usikker.
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg ser for meg at det blir myyyyye Knausgård. Med mindre jeg får akutt avsmak eller noe.
![]() |
#3 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har litt knausgård igjen. Stoppet halvveis i bok 2, da begynte jeg å kjede meg, men regner med å komme over kneika og fortsette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Blir Knausgård her også. Jeg er bare halvveis i Min Kamp 2, så jeg har mye å glede meg til fremover. Dessuten fikk jeg Hjemkomsten til bursdagen min, den skal jeg nok smyge inn mellom Min Kamp 2 og 3.
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Vel, det blir iallefall ikke Knausgård.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?I alle fall Min kamp 5. Den skal kjøpes i morgen. Og mange flere. Jeg skal jo ha to måneder ferie. :lykke: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?"Lykka er ein sjeldan fugl" av Anna Gavalda. Også fant jeg lydboka "Saman er ein mindre aleine" av samme forfatter på tilbud. Begge deler skal med på stranda i sommer.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 17-06-10 kl 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
seru
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Ingen Knausgård her i gården heller. Jeg skal lese "Tilbake til Riverton" av Kate Morton, resten av Sønnavindserien (har ca 10 igjen) og nå holder jeg på med "Den merkelige hendelsen med hunden den natten" av Mark Haddon.
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?
Den er fin! Leste den for et par uker siden. Jeg må le litt av Knausgård-vegrere for jeg var en av dem for bare to måneder siden. Så ble jeg nysgjerrig - og deretter hekta. Det beste er jo at det er så mange bind, så en slipper å grue seg for at det tar slutt med det første.
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal lese noe Cormac McCarthy, har jeg tenkt. Jeg har både Border-trilogien og No Country for Old Men stående på vent. Og så vurderer jeg å begynne på Tintenherz-trilogien til Cornelia Funke. Og så skal jeg vel lese ferdig Sherlock Holmes-samlingen jeg holder på med.
![]() |
#11 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg har ikke lest noe Knausgård ennå (eller jo jeg leste Ute av verden for noen år siden) så jeg gleder meg til å begynne på Min Kamp 1 -2 og 3, som jeg har lånt av søsteren min. Håper jeg liker dem da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Det blir ikke Knausgård.
![]() |
#13 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg venter på Min kamp 1 + 2 fra biblioteket etter å ha køet i en del måneder. Førstnevnte har stått med en ukes ventetid i ganske mange uker nå, så nå må det begynne å nærme seg min tur. Ellers planlegger jeg å lese Tapte døtre av Xinran og Granateplene av Sue Monk Kidd og Ann Kidd Taylor.
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Ikke Knausgård, i hvert fall.
![]() |
#16 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg vurderer Min kamp 1-5, men har fortsatt motstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Jeg skal gjøre meg ferdig med A game of thrones av G.R.R. Martin, og går antakelig rett på bok nummer to i serien.
![]() |
#19 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?
Kanskje jeg skal lese litt Sherlock Holmes i sommer! Det er perfekt litteratur for late dager, er det ikke?
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal du lese i sommer?Min kamp 3. Kanskje 4 også. Spørs hvor mye tid jeg får. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|