![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() GPS-dingsebumsJeg har litt lyst til å kjøpe noe sånt, men vet ikke helt hva jeg har lyst på, trenger eller hva det er som finnes.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GPS-dingsebumsGarmin og Magellan har en del modeller i sitt utvalg som kanskje er mer det du er på jakt etter, men de blir realtivt kostbare. Ville egentlig tro at det skulle være gode app-er for dette til iPhone også, men usikker på hva som her finnes, men ser i hvert fall at det er en del som poster klartruter etter turer på Facebook basert på iPhone så vidt jeg har forstått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: GPS-dingsebumsJeg kjøpte meg enkleste modellen til Garmin - Forerunner 205. Den kan ikke brukes til Geocaching, men logger joggeturer osv.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GPS-dingsebumsHva med Magellan programvare for iPhone? Vet de har noe, men hva det er og pris er jeg ikke sikker på ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: GPS-dingsebumsJeg bruker MotionX GPS på min iPhone og den funker i hvert fall 100%. I tillegg så kan du sette den opp til å maile deg ruten du har løpt/syklet til mail, og du kan legge det ut på Google Maps/Earth. Den anbefaler jeg mer enn gjerne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: GPS-dingsebums
Sent svar her (så denne når jeg søkte etter noe), men RunKeeper sin iPhone app funker altså bra til dette på min iPhone 3G (altså ikke 3GS). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|