Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hotell i Norge - bestille for 2v og 3 barn på nettet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 18:18   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hotell i Norge - bestille for 2v og 3 barn på nettet?

Skal til Sørumsand i helga, i bryllup. Tenkte å bestille Coop-hotellhelg i Lillestrøm, evt andre steder i nærheten. Det går ikke når man er 3 barn...

Vi vurderer å ta sjansen på å booke Coop på gardermoen, 2v+2b, og satse på å få putta inn sistemann når vi kommer dit. Gubben kommer ikke til å overnatte på hotellet natt til søndag...

Vil ikke betale mange tusen for å ligger to netter på hotell, så er det noen som vet om billige overnattinger i området?
Fått tilbud fra Thon Lillestrøm om nesten 3500,- for to netter...Det er mye synes jeg...

Nekter å ligger mer i telt i sommer!!!! Jeg har irritert/betent tykktarm, så jeg vil ha det litt bekvemt på tur...vi kjører tross alt fra Trøndelag....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.