Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

High school musical II

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-07, 18:40   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

High school musical II

Andre enn meg med unger som gleder seg vilt & hemningsløst til premieren på fredag? Har ei lita på 7 år som er HELT hekta. Måtte til og med kjøpe Topp her forleden, for HAN var på forsiden. Det er da man vet at de små begynner å bli store .

Min kjære gleder seg forresten også veldig, for han mener at hun Vanessa som spiller i filmen bare er helt til å spise opp. Og jeg er snill og lar ham få sikle. La den som er skyldfri mht å sikle på godbiter kaste den første steinen .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:42   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: High school musical II

Vanessa? Er hun ikke sånn rundt 17-18 år?

Jeg håper at mannen din er kun 25!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:44   #3
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: High school musical II

Jeg har en åtteåring som også gleder seg veldig til HSM2. Snakket med en kollega av meg her om dagen som kunne fortelle at hennes 6 åring gledet seg hemningsløst til HSM2, men kollegaen min kunne ikke skjønne dette da 6 åringen ikke hadde sett HSM1

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:48   #4
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Vanessa? Er hun ikke sånn rundt 17-18 år?

Jeg håper at mannen din er kun 25!

nei min mann er en gammel mann på 34 . Som eeeeegentlig liker best blondiner, men som da altså synes at denne skuespilleren er gudevakker. Og til og med jeg klarer jo å se at jenta er veldig søt da.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 18:58   #5
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: High school musical II

Har en gutt på 9 her som venter og venter, og som har ventet i mange og lange uker nå. Forelskelse og kyssing er til å spy av altså , men vi venter vi venter

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:00   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: High school musical II

Poden vil jo bli mørkhudet som Johnny(?).
Han er bare KUUUUULEST!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:17   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Har en gutt på 9 her som venter og venter, og som har ventet i mange og lange uker nå. Forelskelse og kyssing er til å spy av altså , men vi venter vi venter

Disse 9 åringene altså.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:43   #8
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: High school musical II

8åringen her også gleder seg masse.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 19:50   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Skulle ønske jeg bare kunne klø meg i hodet her og ikke skjønne hva et er snakk om, men min femåring er helt fortapt i dette styret Det er nok kusinen hennes på 10 år som er den største årsaken, men dette toget går visst ikke an å stoppe.
Hannah Montana er forresten også en vinner. Hva hun egentlig forstår av dette er mer uvisst. Men jeg har sett noen episoder sammen med henne, og funnet ut at det er helt uskyldig da

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:05   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Ja det er jo fryktelig uskyldig og moralsk riktig . 7-åringen min kan stirre seg gjennom det hele på engelsk, men lyser opp fra øre til øre når det kommer på norsk. Vi satt med store øyne og øre en gang hun spontanoversatte en episode med et eller annet, helt til det glapp ut av henne at hun hadde sett det tidligere - dubbet til norsk. Så da var hun ikke det språkgeniet vi et øyeblikk trodde vi hadde likevel .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:20   #11
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: High school musical II

min 3 åring gleder seg også, han liker å singe og dance!!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:25   #12
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: High school musical II

Gutta mine gleder seg også. Kommer den dubbede versjonen med en gang, eller må mor bruke fredagskvelden som tolk?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:37   #13
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Så da var hun ikke det språkgeniet vi et øyeblikk trodde vi hadde likevel .

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 20:49   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: High school musical II

Jeg håper virkelig det er den engelske versjonen vi får se. Den norske dubbingen er til å bli helt flau over.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:10   #15
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Gutta mine gleder seg også. Kommer den dubbede versjonen med en gang, eller må mor bruke fredagskvelden som tolk?

Jeg tolker aldri! Konsekvent. Inspirasjon til å lære å lese undertekstene og til å lære seg engelsk

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:13   #16
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg tolker aldri! Konsekvent. Inspirasjon til å lære å lese undertekstene og til å lære seg engelsk

Synes det er litt hardt mot femåringen min. Sjuåringen leser vel det meste av tekst snart, og han liker å se de udubbede versjonene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:16   #17
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Synes det er litt hardt mot femåringen min. Sjuåringen leser vel det meste av tekst snart, og han liker å se de udubbede versjonene.

Jeg har aldri oversatt, enten får de finne gleden i filmen sånn som den er. Eller så får de la vær å se. Det har aldri vært noe problem her i huset Hardt eller ikke hardt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:43   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Herlighet, vi har hatt nedtelling her i over to måneder. Jeg har kjøpt Troy, Gabriella og Sharpay-dukker til storesøster til jul, samt t-skjorte. Så jeg fyrer vel litt oppunder også da. Jeg synes musikken er fin jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:49   #19
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Synes det er litt hardt mot femåringen min. Sjuåringen leser vel det meste av tekst snart, og han liker å se de udubbede versjonene.


Synes egentlig vi har det koselig sammen når jeg dubber jeg. Også så rasende god jeg blir til å lage kortversjon av lange innviklede samtaler og handlinger
Har forresten dubbet både Annie og Mathilda også. Sistnevnte hadde vi lest i bokform først, så da ble jeg også rettet litt på underveis.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-07, 21:51   #20
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: High school musical II

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Herlighet, vi har hatt nedtelling her i over to måneder. Jeg har kjøpt Troy, Gabriella og Sharpay-dukker til storesøster til jul, samt t-skjorte. Så jeg fyrer vel litt oppunder også da. Jeg synes musikken er fin jeg.

Hvor fikk du tak i dukkene her hjemme i Norge?

Og musikken, ja... Jeg fersket pappa i huset da han hørte på musikken i bilen, , han er vanligvis litt mer Kent, Travis, Linken park-aktig i smaken. Og jeg har jogget til den

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no