Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tulip og Tatamo

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-07, 20:06   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Tulip og Tatamo

Siden noen her inne la inn en link til Tulip og Tatamo for ca et år siden, har jeg stadig vært inne på nettsiden og "siklet". I går fikk jeg endelig tatt meg en tur... tok også med en kollega som bor i en annen by og som sjelden har anledning til å finne seg noe såpass spesielt (de har jo feks bare en av hvert plagg).

Vel... jeg gikk tomhendt hjem etter å ha prøvd mange kjoler, mens min gode kollega fikk med seg en kjempefin kjole . Det var mange fine der, men ikke DEN ENE som var så fin at den var verdt drøye 2000 for meg.

Selv skrev jeg meg opp på en "ønskeliste" og de sender sms når de får inn kjoler som er i "min gate".

Noen andre som har kjøpt noe der det siste året? Noen som vil dele bilde?

Selv har jeg egentlig planer om å begynne å sy noe i den gata, men jeg må bare finn ut hvordan jeg får til akkurat det snittet. Kom hvertfall hjem med 3 meter ullfleece i en utrolig fin petroliumsblå/mørk turkis nyanse .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 21:14   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Vel... jeg gikk tomhendt hjem etter å ha prøvd mange kjoler, mens min gode kollega fikk med seg en kjempefin kjole . Det var mange fine der, men ikke DEN ENE som var så fin at den var verdt drøye 2000 for meg.

Akkurat slik har jeg det også med den butikken. Jeg har så lyst til å investere i en kjole, men den rette dukker aldri opp. Det skal jo også litt til at den passer hvis man først finner en man virkelig liker, ettersom det bare lages én av hver.

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Selv har jeg egentlig planer om å begynne å sy noe i den gata, men jeg må bare finn ut hvordan jeg får til akkurat det snittet. Kom hvertfall hjem med 3 meter ullfleece i en utrolig fin petroliumsblå/mørk turkis nyanse .

Si fra hvis du får noe til overs, da.

:venter på at Xian skal komme inn og vise noen av de flotte T&T-kjolene sine:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 22:46   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

:venter på at Xian skal komme inn og vise noen av de flotte T&T-kjolene sine:

... og jeg er ikke lei å be!







... denne er nokså lik den over i fasongen (), men i et helt annet stoff. Jeg skal ha den på i bryllup i morgen.



Dårlig valg av BH til den kjolen, jeg skjærer tenner av ergrelse hver gang jeg ser bildet.

Jeg finner ingen bilder av de to flotte fleece-kjolene mine, dessverre.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:00   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Takk for titten! Nydelige kjoler . Og du har brukt en formue der.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:20   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Takk for titten! Nydelige kjoler . Og du har brukt en formue der.

Tusen takk.

Formue? Tja. Den første kjolen kjøpte jeg vel for fem år siden, og siden har jeg vel kjøpt en i året i snitt. I pris spenner de fra ca 1.300,- til 2.400,-, og det er snakk om hverdags- og festkjoler. (Enkelte er begge deler.)

Dette er kjoler jeg har hatt/kommer til å ha i mange, mange år, og de er helt unike, så jeg synes ikke egentlig det er så galt.

:rettferdiggjør eget forbruk:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:23   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Tusen takk.

Formue? Tja. Den første kjolen kjøpte jeg vel for fem år siden, og siden har jeg vel kjøpt en i året i snitt. I pris spenner de fra ca 1.300,- til 2.400,-, og det er snakk om hverdags- og festkjoler. (Enkelte er begge deler.)

Dette er kjoler jeg har hatt/kommer til å ha i mange, mange år, og de er helt unike, så jeg synes ikke egentlig det er så galt.

:rettferdiggjør eget forbruk:

Ikke ment som kritikk! Jeg skjønner deg godt, og har for første gang i mitt liv tenkt å bruke 2000 (og drøyt det) på en (eller flere ) hverdagskjoler selv.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:32   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ikke ment som kritikk! Jeg skjønner deg godt, og har for første gang i mitt liv tenkt å bruke 2000 (og drøyt det) på en (eller flere ) hverdagskjoler selv.

Hehe, jeg tolket det ikke som kritikk. Var vel heller at jeg selv begynte å summere prisene på T & T-plaggene i hodet, og det så litt drøyt ut. Men det er det altså ikke.

Lykke til! Og spesielt med syprosjektet. Jeg har selv sydd en kjole etter T & T-mønster (altså etter en kjole jeg hade kjøpt), og den ble (om jeg selv skal si det) veldig fin.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:33   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Lykke til! Og spesielt med syprosjektet. Jeg har selv sydd en kjole etter T & T-mønster (altså etter en kjole jeg hade kjøpt), og den ble (om jeg selv skal si det) veldig fin.

Bilde??

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-07, 23:40   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Bilde??

Den er alt for stor nå, men jeg skal se om jeg kan få tatt et bilde av den på henger i morgen. Sydd av et pledd fra Kid Interiør, og kantet med rester av stuegardinene mine.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:17   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Sydd av et pledd fra Kid Interiør, og kantet med rester av stuegardinene mine.

'

Jeg er dypt imponert, fasinert - og fikk sykt lyst til å lære å sy!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 00:29   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.904
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Altså, hvis noen har noen altfor store Tulip og Tatamo-kjoler slengende rundt arbeidsledige, så kan de godt si fra. Synes nå jeg. :str. 44/46:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 06:49   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.944
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, hvis noen har noen altfor store Tulip og Tatamo-kjoler slengende rundt arbeidsledige, så kan de godt si fra. Synes nå jeg. :str. 44/46:



:kø: 42-44

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 10:53   #13
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tulip og Tatamo

:Også kø 36/38:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no