Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Deres favoritt-julefilm!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 10:56   #1
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deres favoritt-julefilm!

Hva er deres favoritt julefilmer?

Jeg må se Home Alone og Home Alone 2 hvert år. Blir aldri lei å se den nydelige gutten hyle når han klæsjer barberingsvann i ansiktet. Ellers liker jeg godt Grinchen med Jim Carrey og Hjelp, det er jul. Elf er også en søt film som kom for noen få år siden.

Gleder meg til å sette meg ned å se julefilmer med datteren min på 6 år, og mellombror på 3 kan kanskje prøve å bli med også i år.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 10:59   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Tre nøtter til Askepott.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:00   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Det må bli Love actually. *sippe*

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:00   #4
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Jeg må se Tre nøtter til Askepott på Julaften.

Ellers er jeg glad i Polarekspressen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

INGEN kommer forbi "Polarexpressen"! Det er den mest intense, fantastiske julefilmen jeg noensinne har sett, og den er et must hver eneste lille-julaften hvert år, der jeg, mannen og barna benker oss foran skjermen med kakao og nystekte rundstykker og pepperkaker. Det er blitt tradisjon, og jeg får helt tårer i øynene bare jeg tenker på den filmen. FANTASTISK, er den! Musikken, stemningen, spenningen ... Jeg har ikke ord!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:02   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Love actually.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:02   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.059
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det må bli Love actually. *sippe*

Her også. Det har blitt en tradisjon at Jålebukken og jeg deler en flaske vin og en ost og ser på denne sammen, mens vi lar julefreden synke dypt inn

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:04   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Jeg elsker Love Actually, men ser ikke på det som noen ultimat julefilm. Det er liksom ikke DEN som får meg i den rette julestemningen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:09   #9
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Tre nøtter til Askepott er jo selvsagt også et must hvert år.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:17   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.777
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

INGEN kommer forbi "Polarexpressen"! Det er den mest intense, fantastiske julefilmen jeg noensinne har sett, og den er et must hver eneste lille-julaften hvert år

Hvert år? Den er jo ikke sååå gammel, er den vel? Kom ikke den for en tre–fire år siden?

Vi har den på dvd, men jeg liker den ikke. Men jeg liker i utgangspunktet ikke den typen filming (CGI Motion Capture), jeg hadde sikkert likt den bedre hvis det var en "vanlig" film. Men jeg synes handlingen var kjedelig. Musikken er ikke så verst, men ellers så kan jeg dy meg. Jeg gidder ikke se den igjen, tror jeg.

Selv holder jeg en knapp på "Love Actually" og "It's a Wonderful Life". Jeg er også veldig glad i den originale "Home Alone"-filmen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:19   #11
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Med Grimm og gru. Ingen over, ingen ved siden.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:19   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvert år? Den er jo ikke sååå gammel, er den vel? Kom ikke den for en tre–fire år siden?

Hvert år siden den kom ut, og hvert år fremover. Jeg elsker den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:22   #13
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Polarekspressen, som er overraskende bra trass i det hyperkomersielle fjaset rundt. Og så er av en eller annen grunn Gremlins (foregår i julen) og Hjelp det er Jul med Cheve Chase en favoritt. Sistnevnte elsker jeg fordi den er full av dumme gags, men har en dypere mer alvorlig del om man bare gidder og se etter.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:22   #14
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Underskriftskampanje mot NRK for å vise den fast hver år: http://www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1137

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:24   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Hjelp det er Jul med Cheve Chase en favoritt. Sistnevnte elsker jeg fordi den er full av dumme gags, men har en dypere mer alvorlig del om man bare gidder og se etter.

Det er også en film som gir meg sukkersøt julestemning ja, den MÅ sees i julen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:26   #16
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Underskriftskampanje mot NRK for å vise den fast hver år: http://www.underskrift.no/signer.asp?kampanje=1137

Skjønte ikke hva slags film du mente før jeg googlet den:

Jeg er så heldig å ha den på en hjemmesnekret dvd.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 11:28   #17
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

"The holiday", men kanskje aller mest fordi jeg har et secret crush on Jude Law...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 12:17   #18
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Vi ser Love, actually lille julaften.

Alan Rickman.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 12:23   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Må bare få sett Disney tegnefilmer på julaften.
Har ellers ingen ultimat julefilm.

Ellers savner jeg DaCapo på lillejulaften : nemlig:
Lillejulaften er ikke den samme uten.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-08, 12:32   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres favoritt-julefilm!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

INGEN kommer forbi "Polarexpressen"! Det er den mest intense, fantastiske julefilmen jeg noensinne har sett, og den er et must hver eneste lille-julaften hvert år, der jeg, mannen og barna benker oss foran skjermen med kakao og nystekte rundstykker og pepperkaker. Det er blitt tradisjon, og jeg får helt tårer i øynene bare jeg tenker på den filmen. FANTASTISK, er den! Musikken, stemningen, spenningen ... Jeg har ikke ord!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvert år siden den kom ut, og hvert år fremover. Jeg elsker den.

Det Iset sier. (Men vi ser den bittelille-julaften.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no