Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Varme OG fine vinterstøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 18:44   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varme OG fine vinterstøvler

Mine vinterstøvler er utgåtte, i tillegg til at de tydeligvis har fått kattepiss på seg, -lukta er umulig å få bort!
Jeg trenger nye, og de må være varme og gode, behagelige å ha på og å gå i. De skal brukes til hverdags, så alt med hæl og sånt utgår. Men jeg vil at de skal se litegrann åkei ut også. Hadde planer om å kjøpe Sorel Caribou, for stort varmere støvler er vel knapt å få tak i. Men er de veldig kjipe å bruke til hverdags sånn utseendemessig synes dere?

Jeg er som nevnt en annen plass særdeles lite oppdatert på hva som er fint, så jeg ser kun på det praktiske. Så kanskje noen har støvler som både er fine og varme å vise meg? Takk takk i såfall.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:59   #2
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varme OG fine vinterstøvler

Jeg har investert grundig i vinterstøvler i år og kan absolutt anbefale Timberland Mukluk
De er varme og gode å gå i.


Duckfeet er bare fantastiske!

Og mine ullforede Think skoletter som jeg har kjøpt et par til av!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:13   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varme OG fine vinterstøvler

Jeg anbefaler Nesna Lobber
Igjen og igjen og igjen.
Jeg elker mine. Har brukt de til kjole, joggebukse osv.Har de i rød. De er så lette og gode og varme. eneste minuste er at når det regner så er de jo ikke brukende.
Men de kan sprayest så tåler de litt våt snø.Og de trekker ikke til seg snøen om man har det på skoen når den står til tørk

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 28-01-11 kl 09:42.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 08:59   #4
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Varme OG fine vinterstøvler

Jeg skal innom og kjøpe disse http://www.xxl.no/sko/damesko/vinter...u-dame-1051188 i dag - praktisk farge er det vel ikke, men jeg synes de er lekre og så var de utrolig gode og lette å ha på foten

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:01   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varme OG fine vinterstøvler

Jeg har de lobbene som Honda viser, de syn jeg er både varme og fine.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 11:34   #6
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Varme OG fine vinterstøvler

Jeg har Timbeland Muklukene i sort som gullet viser - fabelaktige varme,gode og gå i men ikke veldig stilige til kjole/skjørt syns nå jeg.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no