|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
27-10-06, 22:14 | #1 |
One of These Days
|
Langrennssesongen er snart i gangI morgen er det sprint i morgen i Düsseldorf. Synes langrenn er fryktelig morsomt å se på, men er elendig å gå selv. Klarer faktisk ikke å holde balansen i det hele tatt, men har lovt meg selv å lære meg det siden jeg har barn. Glade barn er barn på ski, ski hurra, ski hurra! Sitat min kroppsøvingslærer. Er egentlig enig i det. Men tilbake til hovedtema, noen flere som følger med på langrenn? |
27-10-06, 22:45 | #2 |
Fola Blakken
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangJeg elsker å se ski på TV, og helst lange distanser uten fellesstart . Men det har blitt fint lite av det etter at barna begynte å strømme på. men spør meg om langrennsnavn og skiskyttere før 1999.
27-10-06, 23:00 | #3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangJeg likte det før i tiden, men nå står tv-en på hele helga på med alt som er av idrett, så jeg er stappmett.
27-10-06, 23:16 | #4 |
One of These Days
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangnolo, husker fem-mila før jeg. Da var det matstasjoner. |
27-10-06, 23:53 | #5 |
stille
Hvor: Tønsberg
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangVar nok myyye ivrigere før! |
27-10-06, 23:57 | #6 |
lissom sjarmør
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangFølger med på det meste av vinteridrett, også langrenn. Bortsett fra 30- og 50-km fellesstart, som er grusomt kjedelig bortsett fra de siste 2 km. Det er noe eget med individuell strart, spesielt på de lengre distansene. |
28-10-06, 00:05 | #7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangLangrenn er moro å se på ,og det er artig å gå på langrenn DERSOM det er fint vær på fjellet og man har med mat i ryggsekken. Dessverre blir nok ikke langrenn-skiene mine like mye brukt som carving-skiene. Er litt for bedagelig anlagt antakelig, for jeg synes det er deilig å ta heisen opp alle bakkene.... og deretter sette utfor. På langrenn må man jo gjøre alt selv
28-10-06, 00:07 | #8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangJeg digger så og si alt av idrett og har heldigvis en halvdel som er like ivrig som meg |
29-10-06, 09:01 | #10 |
Ansvar for egen luring
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangJeg liker å se på folk som står på ski på tv og tenke "Glad det ikke er meg".
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
29-10-06, 09:06 | #11 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
|
Sv: Langrennssesongen er snart i gangJeg elsker å se på vintersport og gleder meg til maraton sendinger med vintersport i tida fremover