Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-22, 10:30   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Vi reiser til London Gatwick på tirsdag. Vi tar sjansen og reiser med innsjekket bagasje siden det er en direkteflygning og vi ikke har hørt at Gatwick skal være spesielt hardt rammet av bagasjekaos.

Men, vi vil selvsagt være lure rever og ta alle slags forholdsregler. Mannen har skaffet noe gul og svart tape som vi skal merke koffertene med i håp om det skal bli litt enklere å spotte.

Jeg leste om slike GPS-trackere. Er det verdt å kjøpe?

Hvordan bør vi merke kofferten ellers?

Jeg mener at noen i en annen tråd nevnte noe om å klistre de små bagasjelappene rundt på kofferten? Skal man det? Og hvorfor?

Alt av tips mottas med stor takk! Føler meg plutselig som en reisenovise etter såpass mange år uten en eneste flytur.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 10:41   #2
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.216
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Vi merket også våre med gul og svart tape, også på lang- og kortsidene for å gjøre det lettere å finne dem igjen hvis de ender opp i en diger stabel med forsinket bagasje.

Ellers pleier vi alltid å ta bilde av koffertene før vi drar (sånn at vi kan beskrive dem hvis de blir borte; jeg er fullt i stand til å glemme om jeg har med meg den blå, den grønne eller den røde kofferten ), og så tror jeg det er lurt å sette de små lappene rundt, både for at det da er mulig for scannere å se strekkoden fra ulike vinkler, og i tilfelle den egentlige bagasjelappen setter seg fast i noe og blir revet av. Av samme grunn kan det være greit med navnelapp klistret på kofferten, siden de som henger og dingler alltid faller av før eller senere (i alle fall har mine gjort det).

Og så bør man jo alltid ha de viktige tingene i håndbagasjen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 10:41   #3
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi reiser til London Gatwick på tirsdag. Vi tar sjansen og reiser med innsjekket bagasje siden det er en direkteflygning og vi ikke har hørt at Gatwick skal være spesielt hardt rammet av bagasjekaos.

Men, vi vil selvsagt være lure rever og ta alle slags forholdsregler. Mannen har skaffet noe gul og svart tape som vi skal merke koffertene med i håp om det skal bli litt enklere å spotte.

Jeg leste om slike GPS-trackere. Er det verdt å kjøpe?

Hvordan bør vi merke kofferten ellers?

Jeg mener at noen i en annen tråd nevnte noe om å klistre de små bagasjelappene rundt på kofferten? Skal man det? Og hvorfor?

Alt av tips mottas med stor takk! Føler meg plutselig som en reisenovise etter såpass mange år uten en eneste flytur.

Lurt å merke koffertene tydelig ja, og ha lapper med navn, adresser og telefonnummer både inni og utenpå. GPS trackerne kan si deg hvor kofferten er, så hvis du selv er i nærheten av den aktuelle flyplassen, kan du hente dem. De små klistrelappene som man får fra automatene sammen med den store bagasjelappen inneholder samme kode som den store. Det er disse kodene som leses av automatisk bagasjeleser, så dersom noe har skjedd med den store lappen eller koffertene ligger sånn på båndet e.l. at den store lappen ikke kan leses, kan systemet likevel finne kofferten din.

Om noe av dette virkelig hjelper for det kaoset som hersker rundt omkring, kan jeg ikke si. Lykke til!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 10:45   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Til litt oppmuntring kan jeg si at vi fløy til Gatwick for en uke siden og fikk bagasjen på ca 15 min

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 10:55   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.031
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Jeg bruker alltid de små lappene i tillegg til hovedtaggen. Har kun mista bagasje én gang, og det var på Berlin Tegel og skjedde pga feil der som ikke hadde noe med merking å gjøre (alt av lapper var på plass da jeg fikk kofferten etter 10 dager ). Det var en svart koffert, så hovedtipset mitt er å gjøre kofferten lett gjenkjennelig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 11:14   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Det er sikkert argumenter mot hva vi gjør, men vi har skrevet etternavnet vårt på kofferten med STORE bokstaver.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 11:15   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.043
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Merk kofferten hvis den er svart ja. Og sett gjerne en av de små lappene fra bagasjelappen inni kofferten.
Da jeg jobbet i bransjen for ørten år siden var det de svarte trillekoffertene som var vanskeligst å finne eiere til hvis de ikke var merket med noe som helst.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 11:41   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.081
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er sikkert argumenter mot hva vi gjør, men vi har skrevet etternavnet vårt på kofferten med STORE bokstaver.

Eg har navn og telefonnr og adresse med sprittusj på min

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 12:00   #9
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

De små klistrelappene setter jeg litt rundt på kofferten. Dette lærte jeg av en reisevant kollega for noen få år siden. Leste også om det i en artikkel med tips før sommeren også. Jeg hadde aldri hørt om at dette var poenget med dem.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 12:35   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Jeg kjøpte en haug med Tile mate sporingsbrikker på salg for en stund siden og hadde egentlig tenkt å bruke dem. Men nå tror jeg ikke vi tør å sende innsjekket bagasje. Vurderer å sende en bag på hjemreisen med det vi er minst redd for å miste slik at vi har plass til en del shopping, men er usikker på om det lønner seg å ikke måtte sjekke inn bagasje i forhold til ventetid på Heathrow.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 12:39   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Takk for masse gode tips! Vi håper det går like greit med oss som med Blå, men jeg er ikke akkurat den fødte optimist, så jeg foretrekker å være føre var.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 12:52   #12
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.248
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk for masse gode tips! Vi håper det går like greit med oss som med Blå, men jeg er ikke akkurat den fødte optimist, så jeg foretrekker å være føre var.

Jeg er som deg, så fin tråd.

Ang. adresse, skriver dere adressen dit dere skal?

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 13:05   #13
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.043
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Ang. adresse, skriver dere adressen dit dere skal?

På lapp som du henger utenpå ville jeg bare hatt adressen hjem.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 13:11   #14
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.796
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Vi skal først være to dager i London, og så reise litt rundt, så er litt usikker på hvilken adresse vi skal oppgi. Om vi bare skal oppgi hjemmeadressen her i Norge.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 13:20   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.099
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Vi skal først være to dager i London, og så reise litt rundt, så er litt usikker på hvilken adresse vi skal oppgi. Om vi bare skal oppgi hjemmeadressen her i Norge.

Det viktigste er at kofferten kan identifiseres som tilhørende dere. Så navn og telefonnummer er sikkert like greit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 14:26   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.326
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Vi har reist med innsjekker bagasje 2x de siste ukene. Alt kom frem uten problemer. Merking av kofferter wr lurt. De små klistremerkene klister jeg alltid sånn at de er på ulike sider av koffertene.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 15:24   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.043
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Bare husk å ta de av når dere har mottatt bagasjen. De små altså.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 16:26   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.853
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

De små skal stå på kofferten, ja. Det gjorde personalet tidligere da det var bemannet innsjekking. Husk også å ta vare på tag’en som er din kvittering. Vi pleier å klistre den bak på boardingkortet.

Vi kjøpte Tile-sporingsbrikker. De har vært best i test. Vær obs på at det er flere «generasjoner» av dem. De siste skulle egentlig kommet i vår, men er nok forsinket. Tror den siste som er i butikk nå heter Pro??

Vær obs på at Apple sin Airtag bare funker med de nyeste iphone- tlf (tror det er 11 og utover). Men den har ikke best rekkevidde, heller.

Det viktigste å merke på kofferten hvis den må letes etter, er oppå kortsida. Tenk «367 kofferter står oppstilt i rader». De store sidene synes ikke.

Reiser dere rundt kan dere like gjerne sette hjemadresse på kofferten, og handle på reiseforsikringen. Sjekk gjerne hva som dekkes og når. (Vår dekker 5000 ved forsinkelse på et døgn eller mer, tror jeg).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 19:35   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.281
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Jeg prøver å beherske meg på dingsekjøp, men i svigerinnens tilfelle så ville det vært snedig: da de skulle reise fra hotellet de hadde bodd bagasjeløse på i fem dager, og flere ganger spurt etter kofferten sin, som flyselskapet påstod var utlevert, så viste det seg at kofferten stod i koffertrommet deres og hadde vært det et par dager. Hadde ikke svogeren min blitt morsk og insistert på at de sjekket IGJEN ved avreise, så hadde de reist til malpensa og lett etter den der.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-22, 20:22   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.702
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips når man reiser med innsjekket bagasje

Vi hadde airtag på bagasjen nå på reise og det ga veldig trygghet. Vi så at den var om bord, og viste vi kunne finne ut hvor den sto om den forsvant.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no