Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-16, 10:18   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jepp, endelig er det på trappene med nye bad i kokosheimen.

Jeg hater intenst og inderlig alt mikket som følger med en oppussing, derfor ønsker jeg å være så godt forberedt som overhodet mulig.

Det er to knøttebad vi skal lage, så vi må tenke smart. Det som er låst i plassering er toalettene, det er pga nedføring av avløpsrør fra badet som er øverst, ellers er vi "fri" til å plassere resten der vi ønsker.

Første bad er i hovedetasjen, her er det kun stue, kjøkken, gang og trapp. Vi ønsker oss do, dusj og vask, samt at vi tar en liten del av badet til å bygge 180 cm bred sårt tiltrengt skyvedørsgarderobe (vi har ingen skap i gangen og er 5 personer i familien). Her tenker vi vegghengt do, foldedører på dusjen og en enkel liten vask (maks 60 cm bredde).

Andre bad er nede i sokkeletasjen, her er det tre soverom, gang og vaskerom i tillegg. I en ideell verden vil jeg ha både dusj og badekar her, men det får jeg liksom ikke plass til. Dermed ser vi for oss å sette inn badekar med dusjvegg her, så det går å både bade og dusje. Vi har jo dusjen oppe i tillegg til oss store. Døra kan både plasseres i skråveggen og på rettveggen på toppen av plantegningen, men vi har foreløpig landet den i skråveggen for å få mest mulig rettvegg uten noe på. Jeg har også en løsning med badekaret på 195 cm kortveggen, men da får jeg mindre plass til vask (dvs. den må være smalere).

Hva synes dere? Hva tenker dere om farger og valg av møbler etc? Jeg er helt håpløs når det kommer til å gjøre valg i oppussing som jeg ikke får gjort om, haha.

Bilde 1 og 2 er det lille badet oppe, bilde 3 og 4 er badet nede.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bad_oppe_planløsning.JPG (38,6 KB, 106 visninger)
Filtype: jpg Bad_oppe_3D.JPG (26,7 KB, 235 visninger)
Filtype: jpg bad_nede_planløsning.JPG (52,8 KB, 96 visninger)
Filtype: jpg bad_nede_3D.JPG (32,5 KB, 235 visninger)
__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:20   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Bad 1 er ikke så ulikt mitt. Det ble gjort for halvannet år siden. Eneste jeg anbefaler deg er dusjkabinett fremfor å dusje rett på gulvet.

Jeg synes forresten at badekar med dusjvegg funker dårlig. Har det selv på det ene badet (ikke valgt av meg) og etter å ha dusjet der første morgen har det aldri skjedd igjen. Det blir for mye søl rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:22   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Bad 1 er ikke så ulikt mitt. Det ble gjort for halvannet år siden. Eneste jeg anbefaler deg er dusjkabinett fremfor å dusje rett på gulvet.

Hva valgte du da? Dusjkabinett? Jeg tenker også at det er lurt, bare at jeg synes det er så stygt, og da mister vi muligheten til å folde dusjdørene innover.

Og hva kom oppussingen på?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:29   #4
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Er du helt sikker på badekaret? Hos oss er det kun barna som bruker det, og eldste begynner å foretrekke dusjing. Det tar mye plass! Vårt ryker når det skal pusses opp, det er det eneste vi er helt, helt sikre på.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:31   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Er du helt sikker på badekaret? Hos oss er det kun barna som bruker det, og eldste begynner å foretrekke dusjing. Det tar mye plass! Vårt ryker når det skal pusses opp, det er det eneste vi er helt, helt sikre på.

Vi vurderer det fortløpende, men det som er sikkert er at det ikke blir støpt inn, det blir kun badekar med glassvegg, slik at det er mulig å erstatte med dusjvegger etterhvert. Jeg er veldig glad i badekar selv, nemlig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:43   #6
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.828
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jeg syns det ser bra ut, god plassutnyttelse!
Jeg ville vurdert dobbel servant der du har satt inn en brei servant, hvis det er plass. Og badekar som kun brukes av ungene kan fint være 140 eller 150 cm(ser ikke målene, mulig det er det du har valgt allerede), man sparer litt plass på det.

Ikea sine speilskap Storjorm fins med ekstra høyde, det er lys i speilet og det er masse plass inni, vi hadde det i forrige leiligheten og velger dette igjen nå når vi totalrenoverer.

Jeg ville prøvd å finne servanter som ikke er så dype, har sett en del mislykka løsninger med store servantskap som blokkerer for "flyten" på små bad .

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 10:55   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Takk for tips, Galathea!

Servantskapet på det lille badet blir maks 40 cm dypt ja, ellers vil det blokkere dusjen.

Servantskap til det store badet har jeg ikke sett så mye på, men mulig vi ikke kan ha noe særlig bredere enn 90 cm, og da tror jeg det blir én vask. Ang. badekar har vi 150 cm nå, og vil gjerne ha 170, det er omtrent det som er tegnet inn der i dag, da blir det 5 cm til toalettsisterneboksen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 11:04   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

På det minste badet med dusj ville jeg valgt et gulv uten fuger. Subbelisten på dusjdørene tar ikke vannet som renner ned i fugene og du vil få vann utover på det lille gulvet. Ikke noe krise, men et stort irritasjonsmoment(det er kjedelig å bli våt på bena når du skal på do. Og ja, jeg er preget av å ha tenåringsbarn som ikke tørker opp etter seg).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 11:07   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva valgte du da? Dusjkabinett? Jeg tenker også at det er lurt, bare at jeg synes det er så stygt, og da mister vi muligheten til å folde dusjdørene innover.

Og hva kom oppussingen på?

Husker ikke beløpet, men kan sjekke i kveld. Det var Comfort i Kristiansand som tok seg av alt.

Jeg valgte Porsgrunn showerama dusjkabinett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 11:08   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Er du helt sikker på badekaret? Hos oss er det kun barna som bruker det, og eldste begynner å foretrekke dusjing. Det tar mye plass! Vårt ryker når det skal pusses opp, det er det eneste vi er helt, helt sikre på.

Om noen år tror jeg at mitt badekar ryker også til fordel for dusj slik at vi har to dusjer. Det er kun yngste på 7 som bader.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 12:02   #11
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jeg synes badene ser fine ut jeg. Det er jo ikke så mye crazy man kan gjøre med de spesifikasjonene som ligger til grunn her.

Vi har badekar (ikke støpt inn) med dusj og dusjvegg og det fungerer bra for oss. Dette er eneste bad for oss da, og jeg MÅÅÅÅ ha badekar så når det ikke var plass til å ha badekar og dusj separat i samme rom måtte bli sånn. Vårt badekar er 170 cm langt, det er passe også for litt korte voksne (som vi er i dette huset). Anbefaler å sørge for at vannrør kommer ut av veggen der du skal ha blandebatteri og ikke komme ut av gulvet som det av en eller annen grunn gjør hos oss.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 13:23   #12
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Om noen år tror jeg at mitt badekar ryker også til fordel for dusj slik at vi har to dusjer. Det er kun yngste på 7 som bader.

Sant? Jeg og mannen har brukt det en gang hver på de snart tre årene vi har bodd her. Jeg får ikke helt den spa-følelsen jeg ønsker hjemme, så det er ganske bortkastet hos oss.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 13:51   #13
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.828
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jeg ville også vurdert å bytte plass for servant og badekar, syns det ser litt trangt ut for servanten.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 13:59   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.865
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jeg ville sett etter skap der det er speil. Det er mye plass i grunne speilskap. Og mye lettere å finne ting der enn i vanlige skap, de er så dype til de små tingene som er på et bad.

__________________
S.E.& O.
veobra er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 14:04   #15
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Badekar! Bill. merk: har akkurat betalt en liten formue for fancy, frittstående badekar.

Jeg synes egentlig ikke at man trenger så mye oppvaringsplass på et bad, så det hadde jeg ikke stresset med.

Dobbelvask hadde jeg forsøkt få inn dersom det var mulig. (Vi har dobbeltvask på badet oppe, og skal ha det på badet nede også, siden vi er en liten arme av mennesker og alle unntatt meg tydeligvis trives med å være flokkvis på badet.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 14:28   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Jeg elsker badekar.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 21:14   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Speilskap står på lista! Takk for tips! Vi har ikke noe særlig oppbevart på badene nå, men greit å ha plass til noen håndklær i nederste skuff kanskje?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 21:40   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Kan ta noen bilder hos meg og sende deg på mobil om du vil det? Bare send meg ditt mobilnr.

Jeg valgte forresten Linn bad i hvit høyglans.

Comfort brukte vel akkurat 4 uker på badet. Svært fornøyd med dem her i byen. Da rev de alt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 21:48   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Ja, gjør gjerne det millact, jeg prikker deg nr mitt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-16, 21:50   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.638
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: kokosfamilien skal bygge to knøttebad

Flott! Og så skal jeg finne frem regningene jeg betalte for badet. Det kom nok på mer enn jeg husker nemlig. Bad er aldri billig, men det ble bra, så jeg er fornøyd. Badet i huset var ikke fint da jeg kjøpte det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no