|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
09-07-12, 16:29 | #1 |
Epikur
|
[Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de tregeImpecta - en veldig ok frøhandel - ha samlet sammen tips om hvilke frø du kan så nå i juli og fremdeles rekke å få litt avling.
09-07-12, 18:46 | #2 |
Prematurmamma
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de tregeLilla gulrøtter så dødskult ut! Og stripete rødbeter også!
09-07-12, 22:54 | #3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de tregeJeg har hørt at det er lett å la seg rive med i Impacta frøshopping.
09-07-12, 23:59 | #4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de tregeJeg vet ikke om jeg våger meg på impecta... ja, for det kan lett bli litt mye.
10-07-12, 00:44 | #5 |
Epikur
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de tregeLang holdbarhet og stor hage er min redning.
10-07-12, 00:48 | #6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de trege
Legg til litt excelarkoversikt over frøbeholdningen, og fargekart/høydekart+kodete blomstringstidsoversikter over bedene så begynner det å nærme seg litt hagegal, rett og slett :bdtd: |
10-07-12, 00:52 | #7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
|
Sv: [Hage] Det er ikke for sent å så! Frøtips for de trege
Det er vel omtrent som min venninne. Hun bruker hagen som rekreasjon.