Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å velge støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hjelp meg å velge støvletter :-)
U.S.POLO høye sorte 9 7,89%
ART høye sorte 34 29,82%
CLARKS høye sorte 23 20,18%
U.S.POLO lave sorte 0 0%
SIXTYSEVEN høye sorte 49 42,98%
TOMMY HILFIGER høye beige/brune 16 14,04%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 09:37   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Smil

Hjelp meg å velge støvletter

Her er det kun støvletter uten hæl pga vond rygg, derfor er utvalget mindre sprekt . Skal hovedsaklig brukes sammen med beige Odd Molly Grandma coat / Chill Norway Oak Coat i fargen sand.

1) U.S. POLO:

2) ART:

3) CLARKS:

4) U.S.POLO:

5) SIXTYSEVEN:

6) TOMMY HILFIGER:

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:08   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.011
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Jeg er kjedelig, og likte bare de fra Sixtyseven. De andre er for mye for meg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:11   #3
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Den nederste fra Tommy H. er vel klokkeren til ihvertfall CH sand coaten? Syns de var finest.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:12   #4
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Nummer 2 og nummer 5.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:12   #5
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg er kjedelig, og likte bare de fra Sixtyseven. De andre er for mye for meg.

Enig med Nera.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:20   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Jeg har de fra SixtySeven og liker de best. Alternativt kunne nummer 1 gått an om det broderiet ikke hadde vært der.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 10:33   #7
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

3 eller 5. Men klarte å stemme feil, trykket visst på 2.

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 11:14   #8
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Nr 2 var kjempefine!!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 12:30   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

3 eller 5.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 14:03   #10
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Clarks. Eller Arts!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 16:56   #11
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Takk for hjelpen så langt . Klarer ikke helt å bestemme meg ennå, men har iallefall slått fra meg begge fra U.S Polo og Tommy Hillfiger. Enig at TH nok blir flotte til Oak coaten, men tror det kanskje blir litt skjæring i fargen til OM strikkekåpen. Også trenger jeg egentlig nye sorte støvletter .
Sixtyseven er fine, Clarks er fine og ser kjempegode ut på foten men så synes jeg Art`ene er tøffe også.

Hm...rett og slett bestille alle 3 og prøve hvilke jeg liker best .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 18:27   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Sixtyseven var klassiske og fine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 18:32   #13
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

De fra Sixtyseven var klassiske, men de fra Hilfiger var kule og de klart fineste av de du viste.

Men når sant skal sies er jeg ikke med når det gjelder Art, eller egentlig alt uten heler.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 19:49   #14
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.035
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Likte også kun de fra Sixtyseven.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:24   #15
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Jeg likte Art!

Synes nr. 5 er kjedelig.

(jeg er ikke gøy på håret, men har sko og kjoler som eneste pynt i livet )

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:26   #16
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Sixtyseven.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 22:36   #17
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

De fra ART! Helt klart de fineste.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 00:40   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Jeg har nå bestilt støvlettene fra Art. Jeg har jo andre, helt enkle uten mønster og dill dall i både brunt og sort. Men de er det bittelitt hæl på, så de har foreløpig permisjon.

Var veldig vanskelig å bestemme seg for Art eller Sixtyseven, men klarte ikke helt å velge bort Art`ene. Så, liker jeg dem, så beholder jeg dem, hvis ikke blir de returnert og Sixtyseven blir bestilt.

Takk for alle innspill !

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 00:41   #19
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg likte Art!

Synes nr. 5 er kjedelig.

(jeg er ikke gøy på håret, men har sko og kjoler som eneste pynt i livet )

.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 10:52   #20
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg å velge støvletter

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg har nå bestilt støvlettene fra Art. Jeg har jo andre, helt enkle uten mønster og dill dall i både brunt og sort. Men de er det bittelitt hæl på, så de har foreløpig permisjon.

Var veldig vanskelig å bestemme seg for Art eller Sixtyseven, men klarte ikke helt å velge bort Art`ene. Så, liker jeg dem, så beholder jeg dem, hvis ikke blir de returnert og Sixtyseven blir bestilt.

Takk for alle innspill !

Gratulere med det helt klart beste valget! Jeg venter spent på mine også, blir morsomt å se om skoa faller i smak hos oss begge.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no