|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
10-06-13, 15:42 | #1 |
Panzerekstremfeminist
|
Mellom - og eller mellom - til?Jeg har akkurat sett en video på nett hvor kommentatoren sa "bildene ble tatt mellom 2008 til 2011."
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
10-06-13, 15:45 | #3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Mellom - og eller mellom - til?Jeg blir lei meg om det du sier ikke er riktig. For alternativet høres så forferdelig ut.
10-06-13, 15:47 | #4 |
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Mellom - og eller mellom - til?
Ikke sant? :krysser fingrene for at vi har fasiten:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
10-06-13, 19:12 | #7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Mellom - og eller mellom - til?Enig med resten. Ikke overraskende.
10-06-13, 23:50 | #8 |
intro
|
Sv: Mellom - og eller mellom - til?En litt liknende ting jeg ser stadig oftere, er "du kan velge mellom grønn eller rød" - i annonser og slikt. Jeg ville skrevet "du kan velge mellom grønn og rød".
|