Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 12:20   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Jeg jakter på julegave til min mann. Jeg tenkte å kjøpe billetter til en operaforestilling, men så nevnte han forleden at Iron Maiden kommer til Oslo i sommer, og at han kunne tenke seg å dra dit. Nå prøvde jeg å bestille billetter, men ser at jeg kun får opp ståplasser. Jeg har bare vært på Valle Hovin én gang (U2), og hadde da ståplass. Er det mulig å oppdrive sitteplasser der? Eller er hele Valle Hovin kun ståplasser? Er det døvt å kjøpe sitteplasser noe som helst sted når det er konsert?

Og til slutt; er det noen som kjenner til en upcoming konsert som blir stor, slik at jeg kan vente med å kjøpe billetter til noe annet dukker opp?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 12:55   #2
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Du må kjøpe ståplasser til Iron Maiden!

Av andre store konserter: Dolly Parton kommer til Norge i juni. Men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt? :-)

  Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:41   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av TBM

Du må kjøpe ståplasser til Iron Maiden!


Hvis man er over 18 og faktisk like musikken man skal høre (samme om det er Iron Maiden eller kirkekoret) så må man jo sitte. Eller, man må ha en sitteplass i hvertfall. ike sikkert man sitter der hele tiden, men man bør ha muligheten til å sette seg ned.
Jeg aner ikke om Vale Hovin har bare ståplasser, men det ville jeg syntes var rart.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:45   #4
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Venter på lønn, slik at jeg kan kjøpe meg billett til Bon Jovi på Ullevål den 18 juni

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 14:02   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Police kommer i juni. Og man står selvsagt, hvis man ikke er i Konserthuset.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 14:16   #6
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Hvis man er over 18 og faktisk like musikken man skal høre (samme om det er Iron Maiden eller kirkekoret) så må man jo sitte. Eller, man må ha en sitteplass i hvertfall. ike sikkert man sitter der hele tiden, men man bør ha muligheten til å sette seg ned.
Jeg aner ikke om Vale Hovin har bare ståplasser, men det ville jeg syntes var rart.

Nei nei nei.
På Iron Maiden-konsert vil det være nesten umulig - for ikke å snakke om at det ville vært nesten helligbrøde! - å sitte!
Der skal det stås, hoppes, headbanges og rockes!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 14:42   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei nei nei.
På Iron Maiden-konsert vil det være nesten umulig - for ikke å snakke om at det ville vært nesten helligbrøde! - å sitte!
Der skal det stås, hoppes, headbanges og rockes!

Men det kan man gjøre med sitteplasser også, men da har man mulighet til å sette seg ned litt når man er sliten. Vil tro mange som har bikket 30 ikke har energi nok til å hoppe, headbange og rocke i 2 timer.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 15:24   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Av andre store konserter: Dolly Parton kommer til Norge i juni. Men det er kanskje ikke helt hva du hadde tenkt? :-)

Bare til Krisiansand, tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det kan man gjøre med sitteplasser også, men da har man mulighet til å sette seg ned litt når man er sliten. Vil tro mange som har bikket 30 ikke har energi nok til å hoppe, headbange og rocke i 2 timer.

Hvis ikke de bak deg blir møkkasure fordi du står.

Ståplasser på Valle Hovin er helt greit, man kan åle seg hit og dit for å se bedre. Stå i Spektrum er et helvete på grunn av betonggulvet.

Queens of the Stoneage kommer i Spektrum, Human League på Rocekfeller, The Police på Valle Hovin og Megadeth på Sentrum Scene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:34   #9
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Maiden MÅ være ståplasser, nytter ikke å sitte og bange.

Og når en skal ni-spille luftgitar da, da Må en bare stå! :har fagbrev i luftgitar:

Og Maiden konserter de er bra de!! :misunnelig:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:42   #10
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Jeg har blitt så gammel at jeg foretrekker sitteplass på store konserter. Det gir meg en bedre konsertopplevelse rett og slett. Jeg liker å være i ro og nyte musikken. Når jeg står så er det irriterende hver gang noen stiller seg foran meg, hver gang noen dulter borti, hvis en eller annen idiot tror at man skal danse, hoppe, spille luftgitar eller andre pinlige ting fordi man er på konsert. :gammel, sur kjerring:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:46   #11
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har blitt så gammel at jeg foretrekker sitteplass på store konserter. Det gir meg en bedre konsertopplevelse rett og slett. Jeg liker å være i ro og nyte musikken. Når jeg står så er det irriterende hver gang noen stiller seg foran meg, hver gang noen dulter borti, hvis en eller annen idiot tror at man skal danse, hoppe, spille luftgitar eller andre pinlige ting fordi man er på konsert. :gammel, sur kjerring:

Men da går ikke du på konserter av typen Heavy?

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:53   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Men da går ikke du på konserter av typen Heavy?

Jo det gjør jeg, men jeg sitter eller står litt langt bak hvis det ikke er store konserter. Jeg kan da like musikken uten å være harry, hårristende og hoppete. Musikkopplevelsen ligger ikke i kroppsbevegelsene som noen ser ut til å tro. Jeg er ikke så god på konserter i Spektrum, liker bedre litt mindre scener.

(Jeg blender ikke akkurat inn på heavykonserter. )

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:40.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 08:59   #13
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jo det gjør jeg, men jeg sitter eller står litt langt bak hvis det ikke er store konserter. Jeg kan da like musikken uten å være harry, hårristende og hoppete. Musikkopplevelsen ligger ikke i kroppsbevegelsene som noen ser ut til å tro. Jeg er ikke så god på konserter i Spektrum og Valle Hovin, liker bedre litt mindre scener.

(Jeg blender ikke akkurat inn på heavykonserter. )

Har tilgode å se at noen sitter i ro og nyter musikken på de konsertene jeg har vært på, i min verden blir det mer Bjørn Eidsvåg-kvelden! Da kan jeg sitte i ro og nyte.

Men er det heavy, så drar jeg og mine komplimenterende harry-venner, med luft-gitar og gryende whiplash-skade!!
"can I play with madness", Yes, please!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 09:49   #14
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Venter på lønn, slik at jeg kan kjøpe meg billett til Bon Jovi på Ullevål den 18 juni

JUPP, dit skal jeg og venninnen min og.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:31   #15
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jo det gjør jeg, men jeg sitter eller står litt langt bak hvis det ikke er store konserter. Jeg kan da like musikken uten å være harry, hårristende og hoppete. Musikkopplevelsen ligger ikke i kroppsbevegelsene som noen ser ut til å tro. Jeg er ikke så god på konserter i Spektrum og Valle Hovin, liker bedre litt mindre scener.

(Jeg blender ikke akkurat inn på heavykonserter. )


Selv har jeg fylt 30, men har fremdeles heavyen så innunder huden og langt inn i blodet at det faktisk er fysisk umulig for meg å sitte stille på konsert.
Jeg er litt mer som turi, føler jeg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:37   #16
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.


Selv har jeg fylt 30, men har fremdeles heavyen så innunder huden og langt inn i blodet at det faktisk er fysisk umulig for meg å sitte stille på konsert.
Jeg er litt mer som turi, føler jeg.

Og det er selvfølgelig den eneste måten å være på heavy konsert på!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-07, 16:38   #17
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørsmål om stå-/sitteplasser til konsert og tips til billetter

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Og det er selvfølgelig den eneste måten å være på heavy konsert på!

Nemlig!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no