Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av en anna tråd spør eg om dette ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blitt dopa mot din vilje,voldtatt eller forøkt voldtatt
Har du mot din vilje blitt dopa? 6 4,41%
Har du blitt forøkt voldtatt? 10 7,35%
Har du blitt voldtatt? 9 6,62%
Har du blitt utsett for anna type overgrep? 13 9,56%
Har du blitt utsatt for flere av disse overgrepstypene? 12 8,82%
Har du ikke blitt utsatt for noen av delene? 86 63,24%
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-07, 08:37   #1
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

I lys av en anna tråd spør eg om dette ...

Aner ikkje om det er lov å spør om dette her inne,får berre slette det om eg ikkje har lov!

Litt overaska over at det er Aulie som er den stygge store ulven i denne diskusjonen som pågår. Derfor lurer eg på om det er svært få her som har opplevd det ho påstår.


Sist redigert av tiril : 15-03-07 kl 08:49.
  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:37   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Jeg syns ikke hun er en stygg ulv. Hun er faktisk ganske pen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:39   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Det har ikke noe med hva hun har opplevd. Det har med hvordan hun hanskes med situasjonen.
Vi har et rettssystem i norge. Bruk DET. Ikke radioen.

Hun selv er jo den store taperen her da. Hun framstiller ikke seg selv noe bra ved å gjøre det på en så useriøs måte.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:40   #4
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ikke hun er en stygg ulv. Hun er faktisk ganske pen.

Veldig lita og nett med et veldig fint hår..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:41   #5
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

No håper eg at eg ikkje støter nokon med desse sp.måla. Det er ikkje meininga, så gi moderator en lyd om denne ikkje skal stå!

  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:41   #6
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Litt overaska over at det er Aulie som er den stygge store ulven i denne diskusjonen som pågår. Derfor lurer eg på om det er svært få her som har opplevd det ho påstår.

Jeg tror ikke det er veldig vanlig å bli utsatt for et voldtektforsøk. Ikke så vanlig at flesteparten av oss her inne har opplevd det hvertfall.
Langt i fra jeg.
Men det er mulig jeg tar feil.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:41   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Du trenger en flervalgspoll.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:42   #8
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns ikke hun er en stygg ulv. Hun er faktisk ganske pen.

Sant nok. Hun har god trening på å lage trutmunn også.
Klarer ikke å se henne snakke jeg, men det er jo en annen sak.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:43   #9
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Skal det ikke være noe alternativ for de som ikke har blitt utsatt for noen ting?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:44   #10
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det har ikke noe med hva hun har opplevd. Det har med hvordan hun hanskes med situasjonen.
Vi har et rettssystem i norge. Bruk DET. Ikke radioen.

Hun selv er jo den store taperen her da. Hun framstiller ikke seg selv noe bra ved å gjøre det på en så useriøs måte.

Ja det er det eg synes er så trist med denne saken, folk fokusere på framgangsmåten henner, det er jo mykje viktigare å rette fokus på det som ho påstår har skjedd.
Eg ville heller likt å sett en diskusjon rundt det å bli voldatt/dopa. For det er vel noko alle damer kan sette seg inni. Og att sånne handlingar ikkje blir akseptert,uansett om dette er sant eller ikkje!

  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:45   #11
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.902
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Jeg synes ikke hun er en stygg ulv, og har en viss forståelse for det hun gjorde. Jeg synes det er leit at hun blir utsatt for de klassiske "hun ba sikkert om det"-argumentene. Likevel synes jeg ikke det er riktig å spre navnene videre på nettet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:45   #12
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Jeg lurer egentlig på hvorfor HI vil vite noe så personlig som dette. Man kan vel ha evne til empati og forståelse uten å ha opplevd lignende ting. Og forsåvidt motsatt også, at man ikke trenger å vise forståelse og empati, selv om man har opplevd vonde ting selv.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:52   #13
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Helt rett, trenger fleire alternativer. Og fleirvalg. Lite dreven i dette! Kanskje en som kan ,kan fikse????? Eller får eg gjort det? Beklager rotet!

Og vi trenger ikkje diskutere personen Aulie her!

  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:52   #14
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Om man har blitt utsatt for overgrep forekommer det meg at man kanskje har litt større forståelse for tidsperspektivet.
Men det å navngi på radio, er en helt annen sak.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:53   #15
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Svetter du litt nå, tiril?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:55   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.902
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Jeg har fikset på spørrisen som best jeg kunne – jeg kan ikke gjøre om til flervalgspoll.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:56   #17
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg lurer egentlig på hvorfor HI vil vite noe så personlig som dette. Man kan vel ha evne til empati og forståelse uten å ha opplevd lignende ting. Og forsåvidt motsatt også, at man ikke trenger å vise forståelse og empati, selv om man har opplevd vonde ting selv.

Som sagt beklager om eg trakker på nokon sine tær. Har prøvd å forklare i første innlegg. Ingen skal føle seg tvunget til å svare her. Eg håper sjølvsagt at ingen skal kunne krysse av på at dei er blitt utsatt for noko så helst!

  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:57   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Som sagt beklager om eg trakker på nokon sine tær. Har prøvd å forklare i første innlegg. Ingen skal føle seg tvunget til å svare her. Eg håper sjølvsagt at ingen skal kunne krysse av på at dei er blitt utsatt for noko så helst!

Jøje meg. Klart folk velger selv.
Ta det helt med ro. Jeg tror ikke at noen blr støtt.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:58   #19
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Svetter du litt nå, tiril?

Hehe har en stk sutrensen av en unge som finn på ting ho ikkje skal,og tastaturet er ikkje med meg! Skal ut en tur så har det litt travelt i tillegg. Hehe

  Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 08:59   #20
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: I lys av en anna tråd spør eg om dette..

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har fikset på spørrisen som best jeg kunne – jeg kan ikke gjøre om til flervalgspoll.

Tusen takk!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no