|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
03-01-24, 09:04 | #1 |
Guardian of the galaxy
|
Hjelp: Vedlegg konverteres automatisk til pdf ved mottak av e-postNår jeg åpner en e-post på telefonen ser jeg at vedlegget som følger med er en word-fil. Når jeg åpner e-posten på pc'en (outlook) så er filen på magisk vis en pdf.
03-01-24, 10:11 | #2 |
Tatt på
|
Sv: Hjelp: Vedlegg konverteres automatisk til pdf ved mottak av e-postDet kan være du ved et uhell (sykt lett i Win11) å sette at docx filer skal åpnes som PDF. Finn en hvilkensomhelst fil du vet er ei word-fil i filutforsker. Høyreklikk og velg Egenskaper. I fanen Generelt i den boksen som åpner seg skal det stå i hvilket program den filtyper skal åpne seg i. Står det ikke Word (eller det programmet du bruker å lese word-filer i), så må du velge det programmet via knappen til høyre.
03-01-24, 10:40 | #3 |
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp: Vedlegg konverteres automatisk til pdf ved mottak av e-post
Ah! Takk!
03-01-24, 10:41 | #4 |
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hjelp: Vedlegg konverteres automatisk til pdf ved mottak av e-postDenne tråden må jeg notere meg bak øret, for det der kunne sikkert skjedd med meg også. Det er så utrolig lett å rote det til.
03-01-24, 11:46 | #5 |
Tatt på
|
Sv: Hjelp: Vedlegg konverteres automatisk til pdf ved mottak av e-postJeg svarer ut akkurat denne problemstillingen flere ganger i uken på jobb. Drastisk økning etter oppgradering av både Microsoft 365 og Windows 11.