Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-13, 01:40   #1
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Julegave til mannen er i hus - en Kindler!
Tenkte å fylle den opp med noen bøker før jeg pakker den inn til jul og skal kjøpe en del direkte fra Amazon.
Men jeg leste i en annen tråd at man kan også låne e-bøker fra biblioteket.

Hvordan laster jeg dette over på Kindler?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 01:45   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Det kan du ikke.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 09:23   #3
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Jo, det mener jeg du kan. Damen på biblioteket prøvde å få meg til å gjøre dette, men det var ikke så interesant for meg. Man får ha boken inne på Kindle en måned, så forsvinner den. Fikk brosjyre om det, men vet ikke nå hvor den er.
Her er noen gratis bøker, om de er av interesse: http://ebokhyllami.blogspot.no/p/gratis-e-bker.html

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 09:25   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Her står litt om det: http://www.rb.no/lokal_kultur/article6750686.ece

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 09:41   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Eieren bør jo få knytte Kindlen til sin egen Amazon-konto, da. Enten må du ha passordet hans, eller dere må ha felles konto. Jeg for min del vil helst ikke ha mannen min rotende inne på min, sjøl om den er knytta til felles kredittkortkonto.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 09:45   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Her står litt om det: http://www.rb.no/lokal_kultur/article6750686.ece

Sto det overhodet noe om Kindle der? :myser:

Hvis du leser Ebokbib-FAQ så står det fremdeles at Kindle ikke fungerer og at man må bruke Ebokbib:

Sitat:

Dessverre, p.g.a. begrensninger Amazon legger på Kindle er det ikke mulig for oss å utvikle en løsning mot Kindle. Det samme gjelder for andre proprietære løsninger. Operativsystemet på leser må være iOS eller Android for å kunne bruke eBokBib-appen.


Veldig kjekt å lese nye bøker på biblioteket. Bruker denne mye som supplement til Kindle.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-13, 16:55   #7
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laste ned e-bøker fra biblioteket til Kindler

Beklager, da tok jeg nok feil. Trodde Kindle var et nettbrett. Fikk brosjyre fra biblioteket om at jeg kunne laste ned bøkene på nettbrett (iOs), og tenkte automatisk på Kindle. Jeg har ikke selv, så jeg har ikke prøvd.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no