Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-23, 13:42   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har fått tegninger på nytt kjøkken, og jeg tror det blir fint. Jeg har ikke orket å sjekke ut alle valgmuligheter der ute, av flere grunner. Men de som skal totalrenovere hele huset vårt har avtale med Drømmekjøkkenet, og vi får en solid rabatt. Da vi kom inn der, så jeg med en gang hvilke fronter jeg ville ha, og vi fikk utrolig god hjelp med å finne benkeplate og diverse tilbehør og detaljer som funker fint sammen, og ikke minst var etter vår smak.

So far, so good.

Jeg vil gjerne høre hva dere elsker, hater eller ønsker dere på/til kjøkkenet. Hva er du superfornøyd med, og hva ville du ikke valgt igjen?

Vi har valgt bort to stekeovner. Jeg tror rett og slett ikke det er verdt plassen det tar. Jeg har aldri savnet det og matlagingsglade venninner med to ovner sier de ikke ville valgt det igjen.

Vi skal ikke ha fryser på kjøkkenet, heller ikke vinskap. Men vi skal ha kjøleskap i full høyde. Så skal vi ha koketopp med integrert vifte (kullfilter, skal visst funke like bra som avtrekk helt ut, og er mye lettere å installere på en øy i så måte). Røroshetta.

Vi skal ikke ha ladestasjon for støvsuger i sokkelen, og heller ikke sokkelskuffer, tror ikke det er behov for den plassen.

Ellers blir det sjalusiskap i enden av benken, og høyskap med skuffer til matvarer.

Noe jeg ikke har tenkt på?

(Nei, jeg ønsker meg ikke Quooker.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 13:45   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg er veldig fornøyd med å ha steinplate på øya. Det er veldig digg å bake på. Den er litt kald og ubehagelig mot underarmene om man sitter ved øya, men vi baker mer enn vi sitter der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 13:48   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Så bra! Vi skal ha komposittstein overalt.

Vi skal dog ikke ha sitteplasser ved øya. Det skal være (litt grunnere) skap på baksiden.

Vi skal ha spisebord like ved, og jeg føler ikke jeg trenger sitteplsserr ved øya da.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 13:51   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så bra! Vi skal ha komposittstein overalt.

Vi skal dog ikke ha sitteplasser ved øya. Det skal være (litt grunnere) skap på baksiden.

Vi skal ha spisebord like ved, og jeg føler ikke jeg trenger sitteplsserr ved øya da.

Nei, det trenger du ikke da. Vi har et knøttekjøkken, så det var eneste mulighet til sitteplasser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 14:09   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.903
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Det jeg ikke liker med mitt kjøkken er at veggskapene ikke går opp til taket eller er bygd igjen. Det legger seg mye støv blandet med fett oppå.

Ellers skulle jeg gjerne hatt et eget spiskammer. Men har ikke plass

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 14:12   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg har aldri hatt noe annet enn skap til taket, men jeg tror deg gjerne. Tørker sjelden støv oppå andre skap vi har…

Vi skal ha en bod i nokså umiddelbar nærhet. Der tenker jeg at jeg setter ekstra matvarer sammen med støvsuger, mopp, kanskje vaser og lysestaker og sånt. Og vin og fryser.

Men vi er bare to voksne, så det er begrenset hva vi trenger av matvarelager.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:01   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har uttrekkbare krydderhyller ved siden av koketoppen, de er jeg veldig fornøyd med. Likeledes et smalt skap ved siden av vasken for opphenging av kjøkkenhåndklær. De synes jeg alltid skaper et rotete inntrykk ellers.

Jeg ville absolutt hatt to ovner om jeg skulle gjort noe annerledes.

Generelt er uttrekkbare skap slettes ingen dum idé. Hvis du har litt dype skap er det lett for at ting forsvinner bakerst.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:05   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Leverandøren anbefalte skap med skuffer i stedet for at man trekker ut hele skapet.

To stekeovner, altså. Hmmm. Må tenke.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:05   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Benkeskap med håndkleholder på denne siden.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:08   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Her er et bilde av koketoppen og en del av vårt kjøkken. Krydderhyllene er på hver side av den.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:15   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjørneskap suger balle gjennom en hageslange. Det skal jeg unngå så godt jeg kan neste gang.

Ingen skap i underdelen, kun skuffer. Dype skap er bermudatriangelen. Det som havner bakerst ser man aldri igjen.

Høyskap til vaskekoster og den type ting savner jeg, vaskerommet mitt er i kjelleren, kjøkkenet i 2. etasje. Upraktisk delux (løst nå med høyskap på gang i første etasje).

Nok stikkontakter, også sånne som ikke er i lys, og avhengig av at man skrur på.

Benk som tåler at man søler på den.

Innebygget skjærefjøl over bestikkskuffen (eller noen som helst skuff) er djevelens verk.

Ikke plasser vask i et hjørne. Man får en ekstremt upraktisk løsning for søppel under.

Vask i nærhet av komfyr. Benkeplass rundt komfyr.

Stor nok sikring til å tåle at man kan bruke oppvaskmaskin og blender/mikro/kaffemaskin samtidig

Jeg har lyst på nytt kjøkken.

Det jeg er fornøyd med er god plass til gryter og panner under kokeplate. Stekeovn i overskap, masse benkeplass sånn totalt sett. Og nok skap og hyller. Utslagsvask ved siden av oppvaskkum.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:31   #12
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.059
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Drømmekjøkken har hjørneskuffer der du drar ut hele hjørnet som en skuff. Den synes jeg er gull. Ellers så har vi en sånn "heis" med stikkontakter nedfelt i benken. Den bruker vi mye. Nedfelt vask er også veldig kjekt. Søppelskuff med egne bøtter til forskjellig avfall. Motor på skuffen. En liten dunk, så spretter den ut. Og vanndetektor på gulvet.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:53   #13
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.617
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har bøtta til matavfall i en høy skuff rett under benken, slik at det bare er å feie smuler m.m. rett ned. Superdeilig! Jeg er også veldig glad for at vi gikk for en stor kjøkkenvask, den er stor nok til at stekeplatene får plass og er enkle å vaske.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:54   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Takk for tips!

Det meste ah dette har vi allerede og/eller skal ha.

Hjørnekarusell haaaater jeg, ja!

Hvor mange stikkontakter er nok? Vi kan nok ikke ha dem i benken, siden den er av stein.

Kjøkkendama anbefalte planlimt vask i stedet for underlimt. Rent estetisk mente hun det var finere (på direkte forespørsel) med den type vask og benk vi har valgt. Praktisk sett mente hun det gikk ut på ett. Overlimt er ikke et alternativ.

Nå har vi underlimt vask, og jeg elsker det ikke akkurat. Men vi har riktignok benk i heltre nå. Hater det også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:55   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Vi har bøtta til matavfall i en høy skuff rett under benken, slik at det bare er å feie smuler m.m. rett ned. Superdeilig! Jeg er også veldig glad for at vi gikk for en stor kjøkkenvask, den er stor nok til at stekeplatene får plass og er enkle å vaske.

Det skal vi ha!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 15:56   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hva mener dere andre enn Nenne om to stekeovner?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 16:27   #17
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.637
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

To stekeovner er gull verdt her. Og to oppvaskmaskiner, men det er jeg klar over at er i overkant luksus, altså. Isbitmaskin i kjøl/frys brukes også mye.

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 16:32   #18
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.589
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg ser du ikke vil ha sokkelskuffer, men vil bare nevne hvor praktisk det er til langpanner, ildfaste former, kjevler og slike ting. Jeg har to slike skuffer og skulle ønske jeg hadde to til nemlig.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 16:45   #19
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.301
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Jeg tror at når man skal ha stort selskap er det kjekt med 2 stekeovner. Så blir spørsmålet, hvor ofte har du sånt selskap ? Jeg har en vanlig stekeovn og en kombiovn. Det hender jeg bruker begge 2 samtidig. Min kombiovn er micro pluss damp, men det er også ganske vanlig å ha micro pluss vanlig stekeovn i tillegg.

Når det gjelder uttrekkbare hele skap har jeg ett sånt spisskammerskap med 60 cm bredde, med 2 delbare hyller som trekkes ut når jeg åpner skapet. Jeg syns det har litt av ulempen til vanlig hyller, det blir noe som blir bak andre ting, og kan bli borte. I tillegg så gjør innmaten at volumet tilgjengelig er mindre. Jeg har tenkt at jeg heller ville hatt 40 cm skap med uttrekkbare hyller som jeg har i ferieleiligheten min i Spania. Og der blir ingenting borte bak. Men jeg har mere lagerplass i mitt 60cm skap her i Norge, og det er plass til mye. Og langt fra kaoset jeg har hatt i gamle skap med dype hyller.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 17:01   #20
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.946
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Her er et bilde av koketoppen og en del av vårt kjøkken. Krydderhyllene er på hver side av den.

Ser herlig ut! Stor!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no