Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-09, 21:58   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen?

Det lurer jeg på.
Jeg skal levere en hel haug klær og utstyr på byttesentralen til helga og se om jeg kan bli av med litt av det. Klærne priser jeg billig, men vogna...?

Har sjekket finn.no og det er veldig varierende hva de går for - om de er solgt da for den prisen, det vet jeg jo ikke.
Kan jeg be om f.eks 1000,- for Hartan Skater X med xtra "fotendedel" tror dere? (sportsvogn uten hardbag)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:03   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen??

Hvor gammel, og i hvilken tilstand? Det er vel egentlig det som avgjør det?

  Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:16   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen??

Hvor gammel er den da tro... 5 år? Pent brukt av ett barn og med liggeforlenger og vindtrekk+regntrekk.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:18   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen??

Prøv med 1000,-. Det er jo ikke verre enn at du kan slå av litt om det røyner på.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 22:19   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen??

Jeg må levere den fra meg og er ikke der, serru Jeg vil egentlig bare bli kvitt den til en grei penge, men har ikke lyst til å hverken underprise eller overprise.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 23:31   #6
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen??

De vognene som er overpriset står klar til avhenting på søndag.

Spør gjerne de som jobber der når du leverer hva de tror, de begynner å få rimelig peiling på hva du kan få for den. Sett evt. en pris du vil være fornøyd med og be om at de ringer deg om den fortsatt står der utpå dagen på lørdag så du evt. kan revurdere pris. Jeg synes det virker som at det som ikke blir revet unna på lørdag morgen gjerne ikke blir solgt fordi det enten er overpriset eller i elendig stand (sjelden).

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 07:34   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen?

Ja, det hørtes jo ut som en god plan?
Du kan vel avtale når du leverer tingene, at de kan sette ned om de ser at det ikke blir solgt?

  Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 08:32   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen?

Ja, det var lurt! Jeg kan prøve å høre med dem, og evt. stikke innom selv utpå ettermiddagen lørdag for å se om den står der enda.../ringe og høre.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 18:31   #9
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye kan jeg be om for lillegutts Hartan Skater X på byttesentralen?

Når vi arrangerer slikt, så pleier vi å be om en pris, og en eventuell minstepris. Da vet vi hva vi har å gå på, om noen er interessert, men begynner å prute og slikt. Pris har alt og si, og jeg synes 1000 kr er en fin pris, det burde være oppnåelig. Men sett gjerne 800 som minstepris, så om noen kommer og prøver seg på pruting, så slipper du å hente vogna på søndag, om det er slik at du vil bli kvitt den.

Ofte blir de beste/mest populære kjøpene revet bort med en gang, og der er det aldri diskutering på pris, men blir vogna stående til det verste kjøret har lagt seg, er det lettere å få solgt, om vi har litt prutningsmonn.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no