|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Kasia skrev i diskusjonen om det var sjokkerende erklære at man ikke drikker:
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke å være full, men en bitteliten vinrus, sånn litt lattermild og susete i hodet er da bare deilig. Av og til - i festlig lag. |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg kan like settingen rundt det å drikke, altså å kose seg med gode venner i lystig lag. Jeg kan sette pris på å bli brisen (det blir jeg veldig fort), men misliker å bli full. Kontrollfreaken i meg tilter på et tidspunkt. Jeg drikker aldri alene og nesten aldri hvis det ikke er en dedikert anledning (mannen og jeg glemmer f.eks å dele en flaske vin o.l).
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg elsker den rusen som kommer av to-tre glass vin eller en halvliter eller to. Eller et glass sprudle, gjerne noe deilig og dyrt.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Dette er veldig beskrivende for mitt forhold til alkohol også.
Sist redigert av Bluen : 09-09-10 kl 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg nyter følelsen av å "slippe kontrollen" litt innimellom. Og jeg liker at andre blir like skravlete som meg.
![]() |
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?
Her er jeg også.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker også alkohol, følelsen av å være litt brisen og ansvarsløs og jeg liker alkoholholdige selskaper, gjerne sånne som varer til uti de små timer. Jeg er definitivt ikke typen som har det like moro på fest i edru tilstand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jo, jeg er helt der Kaisa er.
![]() |
#10 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Følelsen etter et par glass er kjempefin, for min del er det bare at den ikke er verdt 2 (!) dagers hangover som stopper meg. Medisiner er noe drit.
![]() |
#12 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg føler ikke jeg blir annerledes når jeg drikker. I humøret mener jeg. Men alkohol kan stoppe andre måter å nyte på, derfor liker jeg å la være å drikke. Det er veldig mange følelser jeg heller ønsker å ha, framfor alkoholrusen.
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jepp. Når man kjenner at ting løser seg opp, og humøret stiger!
Jeg kan nok drikke en god del i løpet av en kveld, men drikker vann i tillegg, og kan dermed holde det gående ganske lenge. Spiser jeg i tillegg godt, så blir formen enda bedre. Nå har jeg sjelden muligheter, men var på fest med jobben i juni. Startet 18.30, og la meg 6.15. Spiste en god treretters middag med biff. Forsøkte å regne litt på det sånn ut fra tida som gikk...
Helt enig. Man kan snakke litt med folk man kanskje ellers ikke ville snakket med, og folk som røyker synes ofte det er hyggelig at selv ellers ikke-røykere joiner dem.
Ja det er kjempehyggelig.
Enig! Sist redigert av Dronningen : 09-09-10 kl 22:28. Årsak: glemte en drink :D |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Etter det der hadde nok jeg blitt full av typen svært lite sjarmerende. Men i gamle dager kunne jeg fint drikke 10-12 vodka og redbull på byen for så å avslutte med en flaske vin når vi kom hjem. Nå holder det stort sett med 4-5 øl eller drinker, vin blir jeg altfor full av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å være brisen, både litt brisen og veldig brisen. Den eneste gangen jeg har vært full i mitt liv var når jeg møtte mannen som 18-åring. Etter en uke på laiv med svært lite mat og søvn, så var ikke en halvflaske med tyrkisk sprit noe kroppen min klarte av med. Men jeg gikk rundt på egne bein, flirte og preiket som en foss, stort mer merket vel ikke folk til fullskapen min. Jeg klarte nå å håve meg en mann, så..!
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker å bli "fløyelsbrisen", men ikke mer. Har stort sett en veldig innebygd grense der, selv om det kan skje feilberegninger eller at la humle suse-feelingen slår inn så det blir litt mer enn planlagt. Jeg tåler ganske lite, så jeg drikker aldri store mengder. Sist redigert av Filifjonka : 09-09-10 kl 08:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker ikke rusfølelsen i det hele tatt, ikke liker jeg alkoholsmaken heller. Jeg er ikke avholds, men ser ikke poenget i å drikke noe jeg rett og slett ikke liker. Cider kan være godt, men ikke verdt 2 dagers hodepine etterpå.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg varierer. Noen ganger skulle jeg virkelig ønske jeg kunne kose meg med rødvinen uten å merke noen rus av den. Andre ganger synes jeg rødvinsdøs er veldig ok. Dritings er ikke noe gøy. Min grense mellom "morsom" og "trenger å kaste opp" er ca to slurker vin, så jeg må safe så jeg er godt under den. |
![]() |
![]() |
#19 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg er på linje med resultatene fra forskningen, 0,6 er perfekt promille for meg. Akkurat passe fløyelsbrisen.
![]() |
#20 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?Jeg liker godt å bli småbrisen, det funker ofte best når det ikke var planlagt. Nå drikker jeg såpass sjelden, og har råd til å tylle i meg uante mengder alkohol, sånn at det lettere blir litt for mye for fort. Men det skjer maks et par ganger i året.
![]() |
|
|