|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Spanx strømpebukser when nature callsEtter tips fra Mim er jeg nå den lykkelige eier av et par high-waist Spanx strømpebukser, som går helt opp til bh-kanten og vel så det og garantert ikke vil skli ned eller krølle seg på magen på noen måte. Holdinn-effekten er heller ikke mer overveldende enn at man kan leve et normalt liv, inkludert spising og pusting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsDet er sånn på saken fra Lindex også. Men oss sjenerte damer har på truse likevel. |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsJa, jeg hadde også det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsJeg vil jaffal ikke tisse med strømpisen på. |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsDen kjolen der ble liksom litt annerledes når jeg ser for meg spanxen med fransk åpning - ikke lenger helt ren kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsJeg har også den der med fransk åpning og den jeg har er vel såpass usexy at noe særlig hænki-pænki utgår hvertfall med den på |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsJo, det gjer en M^2. Har vi ikkje diskutert også dette før?
![]() |
![]() |
#18 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature callsMaxi, årets MILF!
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Spanx strømpebukser when nature calls
Dersom kjolen ikke tillater at strømpebuksa går av og på, så går man nok truseløs (eller med truse med tilsvarende løsning, om det finnes til praktisk bruk for dette formål??) under strømpebuksa ja.
![]() |
|
|