|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ødelagt på reparasjon. Må jeg betale? Hva kan jeg kreve?Jeg fikk en steinsprutskade i bilvinduet og oppsøkte Bilglassforum for reperasjon. Joda alt i orden, forsikringen dekket noe, men 2000 kroner i egenandel. Vel så langt, så bra.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ødelagt på reperasjon. Må jeg betale? Hva kan jeg kreve?Jeg synes det var utrolig frekt gjort av verkstedet. Klart at verkstedet skal selv ta på seg omkostningene som de selv har påført bilen! (Uten at jeg vet noen ting om reglene) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Ødelagt på reparasjon. Må jeg betale? Hva kan jeg kreve?Ingen som vet?
![]() |
#4 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Ødelagt på reparasjon. Må jeg betale? Hva kan jeg kreve?
Det virker jo hårreisende at de kan ødelegge ting på bilen din uten å måtte erstatte dette? "Whooops, der ble visst sidespeilet ødelagt - og du har visst et sånt dyrt speil med varmetråder, ja. Det koster 2000 spenn å fikse, så det bare slenger jeg med på regninga." Høres ikke helt OK ut, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|