|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snur
|
![]() Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Jeg har reservert en tur dit i vinterferien. Mannen må høre om han får fri først, men håper virkelig det ordner seg. Er det noen som har vært på dette hotellet før? Hvordan er det?
2001 2004 Sist redigert av Bayone : 22-09-10 kl 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Jeg har vært der, for en del år siden. Og det er definitivt et av de kjedeligste stedene jeg har vært på i sydligere strøk. Det ligger virkelig øde og forblåst til, med en kjip liten strand med lavasand. Bassengområdet er forsåvidt ok, men ikke noe utenom det vanlige.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Jeg har vært på området, det er Bahia Feliz ikke sant? I så fall er jeg enig med Niobe, et utrolig kjedelig sted. MEN, vi leier alltid bil så det er egentlig ikke noe problem. Jeg tror de har pusset opp masse der siden jeg var der i 2007. Jeg synes det hotellet du har bestilt virker veldig bra. Men som sagt, man bør ha leiebil hvis man vi se litt, det er ikke gåavstand til omtrent noe. Sist redigert av Anne C : 22-09-10 kl 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Jeg var der for 3 år siden, og er i grunn enig med de to over her. Jeg syns det var dørgende kjedelig, men ungene koste seg, og det var det viktigste for oss.
![]() |
#5 |
snur
|
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Kanskje vi må finne ett annet hotell da
![]() |
#6 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?
For å finne ut dette må du nesten sjekke reiseforsikringens kriterier. De fleste reiseforsikringer dekker utgifter pga sykdom. Jeg er dog mer usikker på om de dekker "han fikk ikke fri fra jobb likevel"-unnskyldninger. Dvs, jeg tror vel egentlig ikke det dekkes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Det går IKKE an i Bahia Feliz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Blue Village er Bahia Feliz, og ja jeg har vært der for mange, mange år siden og jeg reiser aldri tilbake dit. Det ligger langs en øde veistrekning rett før man kommer til San Augustin på sydsiden av Gran Canaria. Det er værhardt og blåser mye der, og det ligger langt utenfor et sentrum.
![]() |
#9 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Vi var der i mars, men vi bodde i leilighetene ved siden av hotellet. Vi likte oss veldig godt, men vi var der på barnas premisser. Det er en koselig landsby med flere restauranter som passer for barnefamilier hvis du ikke tar all inclusive.
![]() |
#10 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Jøss. Vi var i Bahia Feliz for noen år siden, og trivdes veldig godt. Det spørs vel hva man er ute etter da, men vi skulle nå ha ferie. Det fikk vi. Okei, så er det ikke allverdens med butikker og slikt der, men vi manglet ingenting. Det er ikke langt (å kjøre) til Playa Del Ingles, San Augustin osv, ihvertfall syntes vi det var overkommelig.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
Hvis man har bil er det ikke noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Vi hadde ikke bil. Vi tok litt buss og litt taxi. Det var dog helt uten barn, med barn ville jeg nok hatt bil ja.
![]() |
#13 |
awesom
|
![]() Sv: Noen som har vært på Blue Village Orquidea, Gran Canaria?Bahia er ikke det mest spenstige reisemålet, men for oss med 2 små på 4 og 6 så var det veldig greit. Vi bodde riktignok ikke på selve hotellet, men i leilighetene Las Pitas, men det er en del av Orquidea.
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Der har vi også bodd. Greie leiligheter, ligger fint til, men som sagt, selve området er dølt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|