Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger forslag til tidsfordriv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 15:05   #1
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Trenger forslag til tidsfordriv

Jeg har 3-5 dager jeg må slå ihjel,hva skal jeg gjøre?
Må være aktiviteter eller undherholding som kan utføres mens jeg ligger flatt ut på ryggen!
Helst noe som gjør at jeg føler meg psykisk bedre

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 15:14   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger forslag til tidsfordriv

Lage fotobok.

Gammel 07-10-10, 17:35   #3
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Du ser "Invictus" på DVD. Skikkelig feelgoodfilm

Gammel 07-10-10, 17:36   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Lage fotobok ja!
Strikke, lese, male om du liker det.

Gammel 07-10-10, 18:04   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

FrontierVille. Du kommer ikke til å merke at timene flyr.
:hekta:

Gammel 07-10-10, 18:18   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Strikke FP-sjalet. Jeg er igang med sesongens første. Og antageligvis siste. Men koselig er det.

Gammel 07-10-10, 18:20   #7
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må fjase litt og foreslå sex.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:00   #8
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Unnskyld meg, men nå får jeg livlige forestillinger i hodet av hvordan dere klarer å strikke, lage fotobok og male mens dere ligger flatt ut på ryggen.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 20:51   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Er det ikke heldagsjobb å være på FP?

Gammel 07-10-10, 21:08   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Unnskyld meg, men nå får jeg livlige forestillinger i hodet av hvordan dere klarer å strikke, lage fotobok og male mens dere ligger flatt ut på ryggen.

Fotobok lagar ein via fotoknudsen.no eller andre aktørar, og det kan fint gjerast i horisontalen.

Gammel 09-10-10, 15:14   #11
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Lage fotobok.

Kjempe bra ide!

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Du ser "Invictus" på DVD. Skikkelig feelgoodfilm

Skal sende mannen på dvd jakt!

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Lage fotobok ja!
Strikke, lese, male om du liker det.

Lese er greit, male og strikke klarer jeg ikke når jeg må ligge på rygg.

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

FrontierVille. Du kommer ikke til å merke at timene flyr.
:hekta:

Hva er det, kanskje på tide å sjekke det ut.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Strikke FP-sjalet. Jeg er igang med sesongens første. Og antageligvis siste. Men koselig er det.

Tror strikking utgår, blir fort sliten i armene når jeg må ligge å strikke.

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg må fjase litt og foreslå sex.

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Fotobok skal jeg kanskje fikse, kan jo begynne med tåmaling eller en annen kreativ form for maling.

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Er det ikke heldagsjobb å være på FP?

Har ikke selvtillitt til å starte eller diskutere gode temaer her. Men selvsagt blir en god del av tiden brukt her.

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Fotobok lagar ein via fotoknudsen.no eller andre aktørar, og det kan fint gjerast i horisontalen.

Skal sjekke ut fotoknudsen. no og da kan jeg bestille bilder og kanskje julegaver i samme slengen!

Det er helt utrolig hvor aktiv jeg får lyst til å være når jeg virkelig ikke kan det.
I dag har jeg heldigvis fått ligge på sofaen hos en god venninde og det var godt med litt forandring.

Gammel 09-10-10, 15:35   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Må være aktiviteter eller undherholding som kan utføres mens jeg ligger flatt ut på ryggen!

Gammel 09-10-10, 16:06   #13
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

FP-sjalet Noe jeg ikke har fått med meg?? :skingrestemme:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 16:32   #14
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva mener du?

Gammel 09-10-10, 16:49   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, si det.

Gammel 09-10-10, 17:48   #16
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Skremmern tør ikke å skrive ordet [samleie]. Hun er så sjenert av seg.

Gammel 09-10-10, 17:50   #17
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høre på lydbøker. Veldig avslappende siden du slipper til og med å holde boka selv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-10, 17:52   #18
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Lære deg et språk via lydbok. Eller tegnspråk ved hjelp av norsk tegnordbok.

Gammel 10-10-10, 13:58   #19
Isprinsessen
Vinter

Isprinsessen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Skremmern tør ikke å skrive ordet [samleie]. Hun er så sjenert av seg.

Åja, jeg var redd jeg hadde en skrivefeil.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.