|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julegavetips til høygravid venninne?Venninnen min vil være høygravid denne julen. Det er hennes første, og en særs etterlengtet graviditet. Jeg har fått det for meg at jeg vil kjøpe noe spesielt hyggelig til henne til jul, helst noe som passer for en snart nybakt mamma. Ikke noe til babyen altså, men til en førstegangsmamma på snart 40 som har fått mer enn sin dose med kosmetikk, lys, servietter o.l. de siste årene. Noen tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Kan det være en ide å lage en kurv med et eller annet innhold som blir greit å ha fremover? Jeg tenker sånn "amme-kurv"-ish?
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Fotmasasje. Spa. Gavekort hos frisør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Sangfugl
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Takk for tips! Tror en sånn kurv kanskje kan være noe. Rødvin, fotmassasje og spa har hun hatt veldig mye av de siste årene.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sangfugl
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?
He-he. Ikke rødvin i graviditeten da, åff kårs! Kan jo hende hun lengter litt etter vin, men ikke voldsomt, tror jeg. Det har vært mye spa, vin og sang, mens vi andre har vært hjemme med babyer. Nå tror jeg hun gleder seg mest til å være hjemme og stulle med baby. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sangfugl
Nei, du sier noe.. Kanskje en rødvin i kurven til den nybakte mor, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Gavekort på vinsmakekurs til etter graviditeten?
![]() |
#10 |
Sangfugl
Jeg tror kanskje at hun tror hun aldri noensinne vil ha behov for egentid igjen. Hun har hatt ekstremt mye egentid, rett og slett. Tenker det blir særs aktuelt med både kino, barnevakt og vinsmaking litt nærmere sommeren. Bæresjal er en god idè. Skal tygge litt på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Jeg ville gått for ting hun kan bruke både i den siste ventetida og i tida etter fødselen.
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til høygravid venninne?Fødsel. Dete eneste denne høygravide ønsker seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|