|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJadda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeMens de som kjøper den nye DVD'en til Kari? Slanke som modeller alle som en. Trenger nesten ikke trene etter den engang bare man kjøper den. |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeHun er jo bare helt fantastisk.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeKan hun ikke bare si det rett ut "seeeee, ny dvd, jeg må få solgt mange skal jeg bli rik og populær"!
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeLindbergs tilsvar:
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeUansett hvor langt ut på jordet man mener at hun er så skaper hun blest rundt sin egen person, og da er det faktisk sånn at hun selger bedre også. Det skal hun ha.
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg tenker at det også kan slå ut andre veien, for jeg kommer ikke til å røre noe dama har skrevet/utgitt etter dette. Jeg synes hun har fremstått som pinlig useriøs her.
![]() |
#13 |
Passiv
|
Det er det jeg tenker også, at hun er i ferd med å fremstå som useriøs, ensidig og påståelig. |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeMen jeg tror at den psykiske effekten av å skape blest rundt seg selv er med på å øke salget hennes uansett. Selv om mange snur henne ryggen nå, så har folk glemt det om en stund. Men den gjenkjennende effekten hun skaper er der lenge.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Hun er uhyre gjennomsiktig og jeg nekter å tror at folk flest er så lite reflekterte at de ikke ser det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg tror heller ikke at folk er lite reflektert, altså. Men jeg tror at man påvirkes uavhengig av det.
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg har et par DVD med KJ, og kommer definitivt aldri til å kjøpe noen nye. Så hun har mistet meg. Dessuten har jeg fått en liten feilkobling i hjernen som også spiller inn. Hver gang hun åpner kjeften så tenker jeg på Siv Jensen.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeVel. Hun har jo rett i noe da. Igjen. Alle dietter funker rimelig bra, nesten uansett hvilken strategi man velger. Og nesten ingen funker på lang sikt. Fordi man når man er på dietten, er oppmerksom på alt man putter i seg, men etter to år klarer de fleste ikke å konsentrere seg om diett 24/7. Nå snakker jeg om store populasjoner, ikke enkeltpersoner. Det finnes heldigvis mange eksempler på personer som klarer å legge om kostholdet slik at det blir en livsstilsendring.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeHele poenget til Fedon er at en diett er helt bortkastet. Det er å finne en livsstil man liker så godt at man bare beholder den som er hele greia. |
![]() |
![]() |
|
|