Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Dine favoritt-apps?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 19:50   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dine favoritt-apps?

Det er en jungel der ute, hva er genialt, lurt eller morsomt å ha på sin iPod touch? Alle kategorier. Jeg liker ordspill, av typen Scrabble, og Tetris-aktige spill. Men ikke bare spill heller, er åpen for det meste, egentlig.

Takk!

Gammel 09-06-10, 20:02   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dine favoritt-apps?

Jeg kan sitte i timesvis med spider-kabalen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:07   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke iPod, men har iPhone, tror det er samme apps?

Disse er de jeg bruker mest på telefonen:
Spotify
Shazam
Facebook
Hipstamatic (men det er kanskje ikke kamera på iPod?)
Bubble Wrap (spill)
Matprat
IMDB
Rotten Tomatoes
Filmweb
Yr.no
Aftenposten
Budstikka
Doodle Golf (spill)
NRK P3 (jeg liker å tro jeg er litt ungdommelig)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:33   #4
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iPhone og de samme appene som Kristine.
I tillegg liker jeg

NRK Radio
Gowalla
TweetDeck
Sleep Cycle
2Do
Huffington Post
Wikipedia
Photoshop Mobile
TripAdvisor

Ungene digger
Baloonimals
Ice Age
DoodleJump
Wally
Dora
Tozzle

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:04   #5
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar, sjekker i vei her. Flere?

Gammel 09-06-10, 21:08   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner ingen rotten tomatoes-app?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:09   #7
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvis du skal ha spill: Angry Birds! *Hekta*

Ellers har jeg stort sett de samme som de andre.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 00:06   #8
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jamie Oliver 20 minute meals!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:40   #9
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

IPeriod - held kontroll på syklusen
IMDB - for å sjekke om filmen er verdt å sjå
Gilde
Tine Matglede
Matprat
Jamie Olivier
180.no
Facebook
Google reader (held meg oppdatert på bloggar eg følger)
Shopshop (handliste)

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:45   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg finner ingen rotten tomatoes-app?

Fant den ikke jeg heller nå, men har den på telefonen. Rart. Men den har vært litt rar i det siste - mange filmer uten anmeldelser, så kanskje de har slutta med den?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:48   #11
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Plants vs Zombies!

Gammel 10-06-10, 09:43   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Fant den ikke jeg heller nå, men har den på telefonen. Rart. Men den har vært litt rar i det siste - mange filmer uten anmeldelser, så kanskje de har slutta med den?

Æsj, det var dumt.

I tillegg til mange av de nevnte bruker jeg:
Wattpad: Gratis bøker til å lese på iphonen. Endel klassikere og sci-fi, men også mye dårlig fan fiction og skolestiler. Greit å vite hva man vil søke etter.
Gorillacam
IM+ lite
Gule Sider
Convert Units
Trafikanten
SCHED
GPS Speed
Monkey Island
Big Oven
AllRecipes
Pilates
Yoga Training

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:55   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

PingChat! 2
Chat "gratis" med andre som har iPhone.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 10:02   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Plants vs Zombies!

Ja!

Poden elsker i tillegg Rolando, Katamari, Pocket God og Fieldrunners. Jeg spiller stort sett bare PvZ, Frenzic og Blackjack 21. Og Words with Friends, såklart (eller Words with Fiends, som torsk har begynt å kalle den ).

Andre applikasjoner jeg bruker er The Onion-appen Microfiche (med overskrifter fra The Onion), Kindle, yr.no, Trafikanten og såklart Hipstamatic.

Gammel 10-06-10, 10:02   #15
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

For iPhone er disse et must for meg (på en iPod varierer det litt hvor nyttige de er). De koster penger, men veldig lite. Instapaper fins i tillegg i reklamefinansiert versjon.:

Instapaper Lar deg lagre teksten fra nettsider, så du kan lese dem siden, enten på telefonen eller et annet sted, i stedet for å lese dem «online» i Safari. Fungerer også på datamaskinen din og kan synce mot Kindle. (Muilg tvilsomt fra et personvernssynspunkt, men hey, nifty, shiny).

TaxiNå! Jeg bruker den ikke så ofte, men den har vært fenomenal og fungert utmerket de gangene jeg gjort det. Den finner direktenummer til de tre nærmeste drosjeholdeplassene, og du kan se på kartet og ringe direkte fra applikasjonen. Veldig mye bedre enn å stå i drosjekø regnet mitt på natten. Den virker veldig bra i Oslo, andre steder varierer.

Plants vs Zombies tror jeg fortsatt er det beste spillet jeg har prøvd på iPhone.

Ben "Braaaaaains!" Murphy

Sist redigert av Benmurphy : 10-06-10 kl 10:20.
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 22:11   #16
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat fått meg iPod og diller med den nå om dagen. Jeg må bare spørre om en ting om disse applikasjonene. Den summen man må betale, det er en engangssum?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 22:20   #17
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-10, 22:23   #18
Anne C

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint, takk. Da er det jo bare å laste ned.

Gammel 17-07-10, 00:58   #19
Anne C

Standard

Er det noen som har noen andre kule/fine/gode/hva som helst annet som de kan anbefale?

Gammel 17-07-10, 20:04   #20
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Det spillet jeg har brukt mest tid på må være Solitaire City. Mange fine kabaler og leaderboards. Ellers bruker jeg kun RealRadios som radioapp. Den har alle tenkelige radiokanaler, også alle norske.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:32.