Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når sto dere opp i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 07:47   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Når sto dere opp i dag?

Klokkestilling er no dritt. Her var det 04.30 som lyste på microen da mannen sto opp med tassen. Han vekket meg etter en time slik at jeg kunne overta.

Leo har perioder hvor han står opp før fuglene fiser, og som regel klaffer disse periodene mer eller mindre perfekt med klokkestillingen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:48   #2
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når sto dere opp i dag?

Vi sto opp 08.30, altså 07.30. Klokkestilling har aldri vært et problem her i huset, heldigvis.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:49   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Den idioten som fant på at vi skulle drive med den klokkestillingen kan trø vekkeklokka si en viss plass, spør du meg.

Gammel 31-10-10, 07:49   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo egentlig barn som er grei på soving - storebror som kan klokka kom tuslende opp klokka 7 ny tid (klokka hans stilte jeg før jeg la meg), mens lillebror våknet halv sju - ny tid.

Jeg stiller forøvrig ikke klokka før dagen er litt i gang her - så slipper jeg å føle at jeg er snytt for en time. Jeg ER jo ikke det - men psyken min er lett å lede.

Gammel 31-10-10, 07:49   #5
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kopi frå blogg:

23 - Bergensis går til sengs
2330 - Bergensis sovnar
24 - Bergensismann legger seg og vekker såleis Bergensis
01 - Oppe og legger på dyna til våken Pode
0300/0200 - Bergensismann må opp og jobbe. Vekkeklokka vekker sjølvsagt Bergensis
0400 (ny tid) - Bergensismann legger seg og vekker såleis Bergensis igjen
0430 - Bergensis har intens hodepine og må stå opp for å ta Ibux
0500 - Poden gaular: kan eg stå oooopp?
0505 - Bergensis gaular NEI tilbake
0545 - Poden kjem inn med dyne, pute og kosebamse.
0550 står me altså opp for at stakkars mannen, som måtte jobbe halvanna time i natt, skal få sove.

0630 står storesøster opp og proklamerer med grenselaus dramatikk; eg er kvalm
Bergensis:
0633 - Bergensis klarar å puste igjen, og gir storesøster grei beskjed om at det kan ho berre gløyme. Blir ikkje aktuelt!

0745 - storesøster er betre etter to tørre kjeks og litt vatn. Ho taklar særs dårleg lange periodar utan mat, og når det først har tippa over er det vanskelig å få i ho noko særleg. Vond sirkel som av og til må brytast med kjeks el.l. Dette veit eg jo, men angsten min er lammande og til tider (oftast) irrasjonell. Særleg pga. mykje noro-dritt i bygda og familien.

Gammel 31-10-10, 07:49   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Er klokka ti på åtte nå, ny tid? Jeg ligger ennå, forøvrig.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:50   #7
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

6.30 ble det her, men da hadde han vært våken siden 4.30 sånn til og fra.
Lengste sovestrekket i natt var fra 1 til 3, så jeg er temmelig kake i dag. Bortsett fra det er jeg glad for å snu klokka den veien som er nå, det betyr at minstemann kan hjelpes inn i rytme med legging en time tidligere enn før, og at de store blir lettere å få på skolen noen dager.

Gammel 31-10-10, 07:50   #8
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Fasit: Bergensis må legge seg tidligere.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:51   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Huhei, for en natt! :sliten av å lese:

Jeg har heldigvis sovet helt greit, uten å bli vekket for mye, men det var ikke lett å stå opp i dag. I det hele tatt.

Gammel 31-10-10, 07:51   #10
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tangerine: ja, riktig.
Vi var oppe rett før 7, ny tid, det er ikke galt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:52   #11
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye er klokka nå? Våkna nå ihvertfall. Klokkene i huser her viser forskjellig.Men stemmer det at den er ti på åtte?

Gammel 31-10-10, 07:54   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Ti på åtte ny tid, ja.

Tenk å få sove så lenge, da... :drømme:

Gammel 31-10-10, 07:56   #13
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

01.00 - kom meg i seng.
01.45 - Inn til Lillesøster første gang.
02.05 - Inn til Lillesøster andre gang.
03.00 - La meg igjen. (Og her var vel klokka 02.00 igjen. Stønn)
02.15 - Inn til Lillesøster.
04.30 - Endelig sover Lillesøster, og jeg kan sove.
05.45 - Lillesøster våkner.
06.10 - Vi står opp.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 07:58   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

7. Det er tidlig nok for meg, yngste pleier å sove lenger enn det i helgene. I går stod han opp 9.30, og da var det mannen sin tur til å stå opp. Heldige jævel. ZZZZ!
Hadde minsten våknet 4.30 hadde jeg trodd det hadde rablet for ham, hadde i hvert fall aldri i livet stått opp. Men så er han enkel å få til å sove igjen også da, takk og lov. Jeg bare sier at nå er det natt og du må sove, så sover han.

Jeg har aldri hatt unger som står opp midt på natta, det er helt vilt å lese hvor tidlig enkelte står opp? Vet vi er heldige her i huset altså. Minsten stod opp kl. 5 i noen måneder som baby, jeg tenkte at om det skulle fortsette måtte jeg legge ham ut på Finn eller noe. Jeg slapp det, han sluttet etter 3-4 måneder.

Gammel 31-10-10, 08:00   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Iset: Mannen prøvde, men det hjalp ikke. "Opp opp!" roper tassen og hopper i senga. Når vi prøvde å overse ham hørte vi "Halloooo? Hallooooo? Pappa? Biilen? Pip pip? Hallooooo!!!" inne på rommet hans.

Ja, og så begynte han å synge på pump it av black eyed peas. Da fant mannen ut at det var best å komme seg opp.

Gammel 31-10-10, 08:01   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, herregud. Han er skjønn da. Men jeg hadde nok lagt ham ut på Finn.

Gammel 31-10-10, 08:01   #17
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Den idioten som fant på at vi skulle drive med den klokkestillingen kan trø vekkeklokka si en viss plass, spør du meg.

enig.. kl var 5 30 her.. trodde faktisk den skulle være 4.30 men utrolig nok så var den ikke det..
haaater klokkeskruing..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 08:03   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Haha, herregud. Han er skjønn da. Men jeg hadde nok lagt ham ut på Finn.

Han er ikke en kjønnas, altså? (Så ei som skrev det på facebook i går. :dør litt: )

Gammel 31-10-10, 08:03   #19
Serafin

Serafin sin avatar

Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Her gikk det i "mamma! Mamam! MAMMA! Mamma! Titteiiiii! Bøøøøø! MAAAAMMAAAA"

Jeg gleder meg til den ungen sier "memmo"
(Da blir det fart, skal vite. Men nå: "Hun roper på mamma :mumle mumle:" )

Så her driver vi trening nå. MeeeeeMoooooo. Hun sier Meeee om ikke annet.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 08:04   #20
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

6.30 ny tid, altså ingenting å klage på.
Det er legging som blir vanskeligere her med klokkestilling på høsten.

Jeg har ett b-barn og ett a-barn (som holder på å skli mer mot b).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.