|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() The North Face Arctic ParkaFortsatt på dun-jakt. Syns egentlig denne er finere enn den som er mer kåpe. Er det noen som har den, og vet hvor det lønner seg å kjøpe den? Kikker litt på amerikanske nettbutikker siden jeg har en sønn som kan få den sendt dit, men skulle gjerne visst hva den koster her for å kunne sammenligne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaVet ikke, men jeg stod på Intersport i dag og tenkte på deg, og nå minnet du meg på hvorfor! North Face dunkåpe koster 1600 kr, før 3500 eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: The North Face Arctic Parka
Jeg vet jo ikke om det var på vår lokale Intersport eller på alle, men de hadde mange igjen, noen svarte og noen gråaktige. Jeg så ingen brune, men jeg lette ikke så nøye, siden jeg kjøpte en annen dunkåpe i fjor. Du spurte noe om størrelser her en dag, og jeg dro kjapt fram en i str L og den så ut som den kunne vært ok til meg, som bruker str 40-42, ca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaJeg lurer på om det var denne jeg prøvde i fjor - den hadde livet altfor høyt for meg. Men jeg mener den kostet ca. 4000.
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaDenne koster nok ikke noe mindre enn dunkåpen, så et sted mellom 3-4k bør du regne med, hvis ikke mer. De er kriminelt rimelig i USA i forhold ...som så mye annet!
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaHvit fin ja, men det er svart også!
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaJeg skal bestille den fra USA siden jeg har en sønn som er utvekslingsstudent, jeg kan få den sendt til hans adresse og så sender han den videre. I de fleste amerikanske nettbutikker koster den ca. 1754 norske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaDen ser veldig fin ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaHadde de denne modellen også på din lokale Intersport-butikk, Hyacinth?(Jeg har sendt mine foreldre av gårde for å sondere markedet for meg.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 01-10-10 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Etylbarbital
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaBle det litt empiriestil på jakken? Eller hvor lavt kom innsvingingspunktet? (Mor fant ikke jakken på Intersport-butikken i Stavanger, så jeg må ut på let selv.)
![]() |
#20 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The North Face Arctic ParkaJeg syns kanskje det ble litt empirestil, jeg tenkte ikke sånn veldig over hvor livet var egentlig. Ofte syns jeg at jakker med belte får beltet for høyt i forhold til der mitt smaleste punkt er. Bestilte også fin dunjakke til minsten, betaler 2100 for begge deler. Sist redigert av Filifjonka : 01-10-10 kl 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|