|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Jeg har 3 underskap på rad (IKEA), og skal ha ut det midterste skapet (et 60-skap) for å sette inn et fryseskapet istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Vi monterte sokkelen sist på vårt kjøkken, så man skulle tro at den måtte fjernes først? Og så lenge benkeplaten hviler på alle de andre benkeskapene, kan 60-skapet i mellom lirkes ut.
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?På mitt ikeakjøkken står underskapene på bein som er festet i hverandre slik at det kommer til stå i veien for fryseskapet ditt. Synes å huske at disse beina (sorte plastdingser) har noe slags knotter som man trer underskapet ned på. Kan derfor være en nøtt, dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Sokkel = lista som er under skapene ?
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Tror det er noe klipsgreier ja. Og som ea sier kan benkeskapene "dele" bein, men det skulle ikke være noe problem å flytte bena til under skapene ved siden av de fryseskapene skal være.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?På mitt Ikea-kjøkken henger sokkelen på klips som er festet på plastbeina som underskapene hviler på. Sokkelen dras rett ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Dras rett ut, men hvor får jeg tak i den? Det er jo ingen glipper noe sted? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?
Sugekopp?
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Men det er ikke glippe så jeg får inn skrutrekker engang |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Unik
|
![]() Sv: Demontere IKEA-kjøkken - klarer jeg å lirke ut bare ett skap?Viss lista går inntil ein vegg, kan det vera lettare å få tak der, enn under skapet.
![]() |
|
|