|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Integrerte hvitevarerVi skal pusse opp kjøkkenet og da bytter vi ut alt av hvitevarer. Alt skal være integrert og jeg trenger tips om hva som er bra. Pris er ikke så viktig, men det er selvsagt en fordel om ikke det er altfor dyrt.
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerMin bror har sånn ovn med micro. Den er veldig liten inni, men det spiller kanskje ingen rolle når du har en til? Jeg vet ikke hvilket merke det er, dog. Gorenje kanskje?
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerJeg tror jeg må se hvor liten den er, men i utgangspunktet blir den en ovn som skal brukes når vi f.eks skal ha stek og tilbehør som skal stekes i ovnen, småpizzaer osv. Greit at alle kan spise samtidig.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Integrerte hvitevarerVi har integrerte hvitevarer og er veldig fornøyd med kjøleskapet fra Bosch. Ca ti tusen. 180 cm høyt. Vær obs på at det kan være vanskelig å montere alle slags kjøleskap til ulike fronter, og vit om at integrerte kjøleskap ikke er så dype som vanlige, så man får mindre inni dem. Sist redigert av Hyacinth : 26-11-10 kl 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerIntegrerte kjøleskap er som Hyacinth sier veldig mye grunnere enn vanlig, så vær forberedt på huff og gruff når du prøver å få inn kakefat osv. |
![]() |
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Integrerte hvitevarerOppvaskmaskin er vel gjennomdebattert. Asko XXL.
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarer
Jeg husker ikke hvem som hadde laget den jeg så, og jeg har vært på jakt siden.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 26-11-10 kl 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerJeg fant, jeg fant!
![]() |
#9 |
trenger lading
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerEr det plass til kjølehjørne? Det har jeg og det er jeg veldig glad for. Trenger ikke bekymre meg for om det er plass til all maten jeg kjøper. Tror jeg sparer en del på matbudsjettet hver uke på å ha plass til å handle alt jeg trenger en gang i uka.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Integrerte hvitevarerGram kjøleskap. Asko oppvaskmaskin. Jeg er også veldig fornøyd med stekeovnen fra Beha, men den jeg har har ikke pyrolyse. |
![]() |
![]() |
#11 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Integrerte hvitevarer
![]() |
|
|