Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lammeskinnslue til Lillemor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-10, 10:23   #1
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lammeskinnslue til Lillemor?

Lillemor skal ønske seg ei lammeskinnslue til jul. Jeg har sett på Nøstebarn sine og de er fine, men jeg blir så usikker på størrelsene. Lillemor er 1,5 år i disse dager. Hun er vel kanskje 81 cm lang og ca 10 kg, men jeg vet ikke akkurat hva hun måler rundt hode. Resten av frøkna er vel sånn litt under snittet for alderen, tenker jeg. Den minste Nøstebarnlua er 1-2 år og den neste er 2-5. Jeg vil jo gjerne at hun skal kunne bruke den i hvert fall et par sesonger, så da blir jeg veldig usikker på dette med størrelsen.... Er det noen som har erfaringer?

Jeg har også sett en lignende skinnlue (men semsket og i forskjellige farger) som jeg tror var fra Petit Nord. Er det noen som vet hvor jeg evt kan få tak i en slik lue? En nettbutikk hadde selvfølgelig vært praktisk, men jeg skal en tur til Oslo med det første, så sentralt beliggende og lett tilgjengelige butikker i Oslo funker også.

Tips til andre tilsvarende skinnluer mottas også med takk!

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 10:26   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lammeskinnslue til Lillemor?

Vi har fra Petit Nord og de er romslige i størrelsen. Såpass at vi ikke fikk brukt den noe særlig fordi storebror ikke ville når den passet. Kjøp ikke for stor hvertfall, da vil den bare "dingle" rundt hodet og det er veldig upraktisk.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 10:28   #3
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har fra Petit Nord og de er romslige i størrelsen. Såpass at vi ikke fikk brukt den noe særlig fordi storebror ikke ville når den passet. Kjøp ikke for stor hvertfall, da vil den bare "dingle" rundt hodet og det er veldig upraktisk.

Takk for tips! Hvor kjøpte du den da?

Gammel 24-11-10, 10:46   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuddelu, her.

Takk for tips! Hvor kjøpte du den da?

Kjøpte den på en butikk i Oslo som jeg ikke husker hva heter i farta, men ser at den finnes på www.loevebarna.no.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 10:49   #5
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjøpte den på en butikk i Oslo som jeg ikke husker hva heter i farta, men ser at den finnes på www.loevebarna.no.

Supert! Takk skal du ha

Gammel 24-11-10, 10:59   #6
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Standard

Hmfr... Nå så jeg at de bare hadde inne i str 54 og oppover, så da er jeg like langt

Gammel 24-11-10, 12:38   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

samogsofie.no har, jeg synes de var normale i str, har akkurat kjøpt en til jenta mi.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 12:50   #8
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

samogsofie.no har, jeg synes de var normale i str, har akkurat kjøpt en til jenta mi.

De har ikke den modellen jeg er ute etter, så vidt jeg kan se.... Synes den med de store klaffene blir litt voldsom til ei på 1,5 år...

Det er denne jeg vil ha (evt i andre farger)
http://www.loevebarna.no/thumb_450.p...06f-image.jpeg

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.