|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lammeskinnslue til Lillemor?Lillemor skal ønske seg ei lammeskinnslue til jul. Jeg har sett på Nøstebarn sine og de er fine, men jeg blir så usikker på størrelsene. Lillemor er 1,5 år i disse dager. Hun er vel kanskje 81 cm lang og ca 10 kg, men jeg vet ikke akkurat hva hun måler rundt hode. Resten av frøkna er vel sånn litt under snittet for alderen, tenker jeg. Den minste Nøstebarnlua er 1-2 år og den neste er 2-5. Jeg vil jo gjerne at hun skal kunne bruke den i hvert fall et par sesonger, så da blir jeg veldig usikker på dette med størrelsen.... Er det noen som har erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Lammeskinnslue til Lillemor?Vi har fra Petit Nord og de er romslige i størrelsen. Såpass at vi ikke fikk brukt den noe særlig fordi storebror ikke ville når den passet.
![]() |
#3 |
I farta ...
![]() Sv: Lammeskinnslue til Lillemor?
Takk for tips! Hvor kjøpte du den da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
Kjøpte den på en butikk i Oslo som jeg ikke husker hva heter i farta, men ser at den finnes på www.loevebarna.no.
![]() |
#5 |
I farta ...
Supert! Takk skal du ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
I farta ...
![]() Sv: Lammeskinnslue til Lillemor?Hmfr... Nå så jeg at de bare hadde inne i str 54 og oppover, så da er jeg like langt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lammeskinnslue til Lillemor?samogsofie.no har, jeg synes de var normale i str, har akkurat kjøpt en til jenta mi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I farta ...
De har ikke den modellen jeg er ute etter, så vidt jeg kan se.... Synes den med de store klaffene blir litt voldsom til ei på 1,5 år... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|