Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Oslokveld med min kjære

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 23:11   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Oslokveld med min kjære

Jeg skal på kurs i hovedstaden torsdag og fredag. På kvelden kommer mannen inn for kjærestekveld.

Vi har lyst til å spise sushi. Jeg har vært på Nodee før, og var veldig fornøyd der. Andre sushirestauranter som kan anbefales?

Gammel 23-11-10, 09:14   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oslokveld med min kjære

Alex ved Solli plass. De har den beste sushien i byen - dyrt og deilig. Lurt å bestille bord så fort som mulig.
Kos dere!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 10:51   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Alex og Nodee er helt klart de beste. Begge er dyre, det har vært flere diskusjoner her rundt rimeligere sushirestauranter så et kjapt søk vil gi deg flere tips.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 10:53   #4
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt mye positivt om Nydalen Eat, men har ikke prøvd det selv. Ellers støtter jeg forslaget om Alex.

Gammel 23-11-10, 11:06   #5
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Alex ved Solli plass.

Signerer helhjertet!

Men dere må bestille bord i god tid!

Gammel 23-11-10, 13:31   #6
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk, da har jeg bestilt bord på Alex Sushi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.