Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vask av stuetak - eller ikke :)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-10, 18:55   #1
Maybell
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2010
Maybell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vask av stuetak - eller ikke :)

Hei

Jeg skal selge leiligheten min, som jeg har bodd i i ca 4 år. I løpet av den tiden har jeg ikke vasket stuetaket, rett og slett for at det er gammelt og jeg frykter at det kommer til å bli skjoldete. Hadde tenkt å vente til jeg skulle pusse opp stuen - noe som det aldri ble noe av.... Nå er det liksom "jevnt skittent", ihvertfall vises det ikke at det muligens ikke er helt rent lenger. Det har ikke vært røkt her inne, men en del stearinlys er blitt brent i løpet av disse årene. Nå er problemet at ved salg skal jo alt vaskes, og det betyr jo at taket må til pers.... Driver og diskuterer med meg selv om hvordan jeg kan slippe unna med det, samtidig som de som kjøper skal vite om at det ikke er vasket. Det jeg vurderer er å tilby at de overtar kjøkkengardinene mine, både for sommer og vinter. Det ene settet er liftgardiner, som er helt enkle KID-gardiner. Vintergardinene er panelgardiner, som er spesialsydd for å tilpasses varierende benkehøyde. Disse kostet en del, men det er jo ikke akkurat snakk om en formue. Så spørsmålet mitt til dere er: Hvordan har dere reagert hvis dere hadde fått et slikt forslag fra noen dere skulle kjøpe hus fra? Eller må jeg bare hive meg rundt, og satse på at det ikke blir skjoldete?

Maybell er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.