|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: JuletrefotJeg har en som min oldefar har laget. Han var smed og har laget mye fint, hvorav jeg har kapret juletrefoten.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JuletrefotEt tips, husk å forsikre deg om at man kan fylle vann på juletrefoten! Veldig mange er ikke beregnet på det |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
wizzzard
|
![]() Sv: Juletrefot
mamma har ein som er svidd av ein kompis for 30 år sidan, dritstilig, men ho vil ha den sjølv. grmpf.
Er det? Så teit. Typisk sånn ting eg ikkje tenker over før vi står der og skal fylle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JuletrefotVi har en sånn supergrip-sak, og den er praktisk siden vi tidligere aldri fikk treet til å stå beint. Men pen er den absolutt ikke! Jeg leter etter et teppe som kan skjule det, men de juletrefotteppene som er i salg er beregnet på å ligge rett på golvet, under foten. Da jeg var liten, hadde vi et sånt teppe i strie som moren min hadde laget. Men jeg gidder ikke å lage, så vi skjuler foten så godt vi kan med gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: JuletrefotVi har slik stygg grønn som det er lett å treet oppi. Siden den er så stygg har jeg plassert den i ei bøtteliknende greie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Juletrefot
Det var utrolig lurt. Gi meg gjerne tips om hva slags bøtte og hvor stor den må være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JuletrefotVi har en som min kjæres farfar laget for mange år siden. Den er utrolig fin, vel den er vel mer sjarmerende når sant skal sies.
![]() |
|
|